Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
model Altmana | testy z mikroekonomii | majątek trwały | budżet JST | analiza portfolio | elastyczność podaży | wahania koniunkturalne | non profit |

Proces tworzenia marki

W skrócie proces ten można ograniczyć do następujących etapów:

1. Potrzeba utworzenia nowej marki
2. Określenie oczekiwanego wizerunku marki
3. Określenie cech wywołujących pożądane skojarzenia
4. Projekcja części werbalnej i graficznej marki
5. Testowanie projektu marki lub marek
6. Wybór najlepszego projektu
7. Badanie możliwości prawnej ochrony marki
8. Działania marketingowe zmierzające do pozycjonowania marki na rynku

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Proces tworzenia marki

Proces tworzenia marki
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 201 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii