MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Produktu agrturystycznego

Należy pamiętać, że nawet najlepiej przygotowane usługi agroturystyczne nie znajdą nabywcy, jeśli informacja o nich nie trafi na rynek turystyczny. Dziś jednak nie wystarczy, by konsument wiedział o dostępności produktu, należy go przede wszystkim zachęcić i przekonać do jego zakupu. Takie oddziaływanie na rynek mające na celu sprzedaż produktu turystycznego nazywamy promocją. Podstawowym zadaniem promocji jest więc przekazanie informacji poprzez dotarcie z ofertą produktu turystycznego do potencjalnego klienta oraz pobudzenie go do odpowiedniego działania.

Podstawowymi celami promocji są m.in.:
- budzenie potrzeby poznania nowej oferty,
- przekonanie o szczególnych walorach tej oferty,
- zachęcanie do korzystania z oferty w określonym czasie i na określonych warunkach,
- podtrzymywanie popytu na produkt.

W działaniach promocyjnych można wykorzystywać następujące narzędzia:
- reklamę (ogłoszenia w środkach masowego przekazu, filmy, broszury, biuletyny, katalogi, plakaty, ulotki, wizytówki, informatory, szyldy itp.)
- promocję sprzedaży (konkursy, gry, premie, prezenty, targi, pokazy, wystawy, kupony, rabaty itp.)
- public relations (informacje dla prasy, przemówienia, seminaria, akcje dobroczynne, sponsoring, publikacje, relacje ze społecznościami lokalnymi itp.)
- sprzedaż osobistą (prezentacje oferty, spotkania handlowe, targi i pokazy handlowe itp.)

Promocją usług agroturystycznych może zająć się sam właściciel lub zlecić to profesjonalnym organizacjom i instytucjom, takim jak: centra informacji turystycznej, biura podróży, organizacje rolnicze, stowarzyszenia, związki turystyczne.

Zobacz inne referaty, opracowania i wykłady na temat Produktu agrturystycznego. Po pobraniu na dysk możesz je dowolnie edytować i drukować.

Ilość stron
- Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) 7
- Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu 6
- Produkt - referat 36
- Istota segmentacji rynku - referat 11
- Test z marketingu 8
- Atrybuty produktu 9
- Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora 14

Jesteś tutaj: ABC Ekonomii » Marketing » Produktu agrturystycznego


Najpopularniejsze tematy

1. Analiza finansowa przedsiębiorstwa
2. Ściąga z mikroekonomii - definicje wykresy i wzory
3. Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej
4. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego
5. Podstawy zarządzania strategicznego
6. Zestaw zagadnień na egzamin z mikroekonomii
7. Model ekonometryczny - aktywność zawodowa
8. Mikroekonomia - zadania z rozwiązaniami
9. Finansowanie przedsiębiorstw
10. Analiza finansowa przedsiębiorstwa usługowego

Nowe pliki

1. Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
2. Promocja jako element marketingu
3. Nowe produkty bankowe - referat
4. Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji
5. Style kierowania - opracowanie
6. Style kierowania - referat
7. Inwestycje - wzory i przykładowe zdania z rozwiązaniami
8. Ewolucja poglądów na temat wpływu deficytu budżetowego na rozwój i stabilizację gospodarki
9. Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy
10. Sponsoring - referat


Definicja: Produktu agrturystycznego
Ocena: 8.9/10
Liczba głosów: 43

Zaloguj się, aby zagłosować