Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
unia monetarna | manipulacja | podejmowanie decyzji | odchylenie standardowe | reengineering | model Portera | zarządzanie przez jakość | niezależność banku centralnego |

Produkty strukturyzowane

Produkty strukturyzowane stanowią unikalne połączenie możliwości, jakie daje inwestycja w fundusze hedgingowe lub fundusze funduszy wraz z dodatkowym zabezpieczeniem powierzonego kapitału. Często w 100 procentach gwarantują one wartość nominalną zainwestowanych środków.

Wśród produktów strukturyzowanych bardzo popularne jest również gwarantowanie minimalnego zysku inwestorom, którzy dotrzymają ustalonego terminu zakończenia inwestycji.

Konstrukcja taka powoduje, iż wiele produktów jest zbliżonych do obligacji średnio lub długoterminowych (gwarantowanych przez renomowane międzynarodowe banki) z możliwością osiągnięcia dodatkowego zysku, dzięki inwestycji części powierzonego kapitału w inne fundusze hedge lub bezpośrednio na rynkach.

Typowe produkty tego typu zakładają gwarancję wypłaty 100 proc. kapitału oraz gwarantowaną określoną minimalną stopę zwrotu, jeśli inwestor zdecyduje się utrzymać inwestycję przez np. 10 lat. Przy tym uzyskuje dodatkowe zyski, dzięki inwestycjom w inne produkty alternatywne.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Nowe produkty bankowe - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
0 stron(-y)
Bancassurance - prezentacja
17 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser (⭐bibliografia ⭐przypisy)
40 stron(-y)
Plan marketingowy - teoria
17 stron(-y)
Controlling bankowy
11 stron(-y)
Analiza sektora producentów soków owocowych
18 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Rodzaje nowych produktów (0.3 stron)
2. Kule u nogi (0.1 stron)
3. Trzy poziomy konkurencji rynkowej (0.2 stron)
4. Strategia PUSH (0.5 stron)
5. Produkty częstego zakupu (0.2 stron)
6. Produkty epizodycznego zakupu (0.7 stron)
7. Klasyfikacja produktów w ujęciu marketingowym (1.5 stron)
8. Penetracja rynku (0.4 stron)
9. Kombinowana strategia dystrybucji (0.4 stron)
10. Dobro podrzędne (1.4 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Inwestycje » Produkty strukturyzowane

Produkty strukturyzowane
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 76 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii