Produkty strukturyzowane
Produkty strukturyzowane stanowią unikalne połączenie możliwości, jakie daje inwestycja w fundusze hedgingowe lub fundusze funduszy wraz z dodatkowym zabezpieczeniem powierzonego kapitału. Często w 100 procentach gwarantują one wartość nominalną zainwestowanych środków.
Wśród produktów strukturyzowanych bardzo popularne jest również gwarantowanie minimalnego zysku inwestorom, którzy dotrzymają ustalonego terminu zakończenia inwestycji.
Konstrukcja taka powoduje, iż wiele produktów jest zbliżonych do obligacji średnio lub długoterminowych (gwarantowanych przez renomowane międzynarodowe banki) z możliwością osiągnięcia dodatkowego zysku, dzięki inwestycji części powierzonego kapitału w inne fundusze hedge lub bezpośrednio na rynkach.
Typowe produkty tego typu zakładają gwarancję wypłaty 100 proc. kapitału oraz gwarantowaną określoną minimalną stopę zwrotu, jeśli inwestor zdecyduje się utrzymać inwestycję przez np. 10 lat. Przy tym uzyskuje dodatkowe zyski, dzięki inwestycjom w inne produkty alternatywne.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (17 stron A4)
2. (11 stron A4)
3. (18 stron A4)
4. (17 stron A4)
5. (8 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (16 stron A4)
8. (58 stron A4)
9. (11 stron A4)
10. (38 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.1 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.5 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.7 stron)
7. (1.5 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.4 stron)
10. (1.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Inwestycje » Produkty strukturyzowane
Produkty strukturyzowane
Ocena: 9.5 / 10 Liczba głosów: 76 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|