Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Produkty strukturyzowane

Produkty strukturyzowane stanowią unikalne połączenie możliwości, jakie daje inwestycja w fundusze hedgingowe lub fundusze funduszy wraz z dodatkowym zabezpieczeniem powierzonego kapitału. Często w 100 procentach gwarantują one wartość nominalną zainwestowanych środków.

Wśród produktów strukturyzowanych bardzo popularne jest również gwarantowanie minimalnego zysku inwestorom, którzy dotrzymają ustalonego terminu zakończenia inwestycji.

Konstrukcja taka powoduje, iż wiele produktów jest zbliżonych do obligacji średnio lub długoterminowych (gwarantowanych przez renomowane międzynarodowe banki) z możliwością osiągnięcia dodatkowego zysku, dzięki inwestycji części powierzonego kapitału w inne fundusze hedge lub bezpośrednio na rynkach.

Typowe produkty tego typu zakładają gwarancję wypłaty 100 proc. kapitału oraz gwarantowaną określoną minimalną stopę zwrotu, jeśli inwestor zdecyduje się utrzymać inwestycję przez np. 10 lat. Przy tym uzyskuje dodatkowe zyski, dzięki inwestycjom w inne produkty alternatywne.

Powyższe informacje to za mało? Przeczytaj więc gotowe opracowania, prezentacje, wykłady oraz obszerne referaty z bibliografią i przypisami. Po pobraniu na dysk pliki możesz dowolnie edytować i drukować.

Oto przykłady:
Ilość stron
- Nowe produkty bankowe - referat 0
- Analiza rynku opon 10
- Plan marketingowy - teoria 17
- Controlling bankowy 11
- Analiza sektora producentów soków owocowych 18
- Produkt - praca teoretyczna (referat) 8
- Majątek trwały i majątek obrotowy w przedsiębiorstwie 14

Jesteś tutaj: ABC Ekonomii » Inwestycje » Produkty strukturyzowane



Definicja: Produkty strukturyzowane
Ocena: 8.2/10
Liczba głosów: 4

Zaloguj się, aby zagłosować