Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
dochód narodowy | marka firmy | planowanie marketingowe | EBIT | marketing usług medycznych | strategia produktu | zarządzanie procesowe | biznesplan |

Promocja produktu agrturystycznego

Należy pamiętać, że nawet najlepiej przygotowane usługi agroturystyczne nie znajdą nabywcy, jeśli informacja o nich nie trafi na rynek turystyczny. Dziś jednak nie wystarczy, by konsument wiedział o dostępności produktu, należy go przede wszystkim zachęcić i przekonać do jego zakupu. Takie oddziaływanie na rynek mające na celu sprzedaż produktu turystycznego nazywamy promocją. Podstawowym zadaniem promocji jest więc przekazanie informacji poprzez dotarcie z ofertą produktu turystycznego do potencjalnego klienta oraz pobudzenie go do odpowiedniego działania.

Podstawowymi celami promocji są m.in.:
- budzenie potrzeby poznania nowej oferty,
- przekonanie o szczególnych walorach tej oferty,
- zachęcanie do korzystania z oferty w określonym czasie i na określonych warunkach,
- podtrzymywanie popytu na produkt.

W działaniach promocyjnych można wykorzystywać następujące narzędzia:
- reklamę (ogłoszenia w środkach masowego przekazu, filmy, broszury, biuletyny, katalogi, plakaty, ulotki, wizytówki, informatory, szyldy itp.)
- promocję sprzedaży (konkursy, gry, premie, prezenty, targi, pokazy, wystawy, kupony, rabaty itp.)
- public relations (informacje dla prasy, przemówienia, seminaria, akcje dobroczynne, sponsoring, publikacje, relacje ze społecznościami lokalnymi itp.)
- sprzedaż osobistą (prezentacje oferty, spotkania handlowe, targi i pokazy handlowe itp.)

Promocją usług agroturystycznych może zająć się sam właściciel lub zlecić to profesjonalnym organizacjom i instytucjom, takim jak: centra informacji turystycznej, biura podróży, organizacje rolnicze, stowarzyszenia, związki turystyczne.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Test z marketingu
8 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Promocja produktu agrturystycznego

Promocja produktu agrturystycznego
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 137 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii