Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyŠ

Promocja produktu agrturystycznego

Nale┼╝y pami─Öta─ç, ┼╝e nawet najlepiej przygotowane us┼éugi agroturystyczne nie znajd─ů nabywcy, je┼Ťli informacja o nich nie trafi na rynek turystyczny. Dzi┼Ť jednak nie wystarczy, by konsument wiedzia┼é o dost─Öpno┼Ťci produktu, nale┼╝y go przede wszystkim zach─Öci─ç i przekona─ç do jego zakupu. Takie oddzia┼éywanie na rynek maj─ůce na celu sprzeda┼╝ produktu turystycznego nazywamy promocj─ů. Podstawowym zadaniem promocji jest wi─Öc przekazanie informacji poprzez dotarcie z ofert─ů produktu turystycznego do potencjalnego klienta oraz pobudzenie go do odpowiedniego dzia┼éania.

Podstawowymi celami promocji s─ů m.in.:
- budzenie potrzeby poznania nowej oferty,
- przekonanie o szczeg├│lnych walorach tej oferty,
- zach─Öcanie do korzystania z oferty w okre┼Ťlonym czasie i na okre┼Ťlonych warunkach,
- podtrzymywanie popytu na produkt.

W dzia┼éaniach promocyjnych mo┼╝na wykorzystywa─ç nast─Öpuj─ůce narz─Ödzia:
- reklam─Ö (og┼éoszenia w ┼Ťrodkach masowego przekazu, filmy, broszury, biuletyny, katalogi, plakaty, ulotki, wizyt├│wki, informatory, szyldy itp.)
- promocj─Ö sprzeda┼╝y (konkursy, gry, premie, prezenty, targi, pokazy, wystawy, kupony, rabaty itp.)
- public relations (informacje dla prasy, przem├│wienia, seminaria, akcje dobroczynne, sponsoring, publikacje, relacje ze spo┼éeczno┼Ťciami lokalnymi itp.)
- sprzeda┼╝ osobist─ů (prezentacje oferty, spotkania handlowe, targi i pokazy handlowe itp.)

Promocj─ů us┼éug agroturystycznych mo┼╝e zaj─ů─ç si─Ö sam w┼éa┼Ťciciel lub zleci─ç to profesjonalnym organizacjom i instytucjom, takim jak: centra informacji turystycznej, biura podr├│┼╝y, organizacje rolnicze, stowarzyszenia, zwi─ůzki turystyczne.

Zobacz inne referaty, opracowania i wyk│ady na temat Promocja produktu agrturystycznego. Po pobraniu na dysk mo┐esz je dowolnie edytowaŠ i drukowaŠ.

IloŠ stron
- Test z marketingu 8
- Marketing mix w poszczeg├│lnych fazach ┼╝ycia produktu 6
- Plan promocji wody mineralnej - projekt 8
- Promocja jako narz─Ödzie marketingu 10
- Projekt strategii marketingowej firmy 13
- Promocja jako element marketingu 30
- Plan marketingowy dla przewoz├│w pasa┼╝erskich i turystycznych 16

Jeste tutaj: ABC Ekonomii » Marketing » Promocja produktu agrturystycznego



Definicja: Promocja produktu agrturystycznego
Ocena: 8/10
Liczba g│osˇw: 46

Zaloguj siŕ, aby zag│osowaŠ