Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
szczeble zarządzania | wykłady z międzynarodowych stosunków gospodarczych | współczynnik determinacji | proces produkcyjny | zarządzanie produkcją | model 7S | metoda najmniejszych kwadratów | DMAIC |

Promocja sprzedaży

Jest to krótkookresowe działanie stosujące bodźce ekonomiczne w celu pobudzenia sprzedaży produktu . Promocja sprzedaży jest określana przez niektórych autorów jako promocja pomocnicza, nabiera większego znaczenia w fazie dojrzałości oraz w fazie spadku cyklu życia wyrobu.

Na wyższych szczeblach dystrybucji pewne formy tego działania są stosowane powszechnie. W tej formie działalności promocyjnej jest trudno określić definicję, niektórzy autorzy traktują to pojęcie bardzo szeroko i określają je jako wszelką działalność promocyjną z wyjątkiem reklamy. Jednakże zdecydowana większość określa je jako inne formy promocji marketingowej oprócz reklamy, akwizycji, public relations.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Sprzedaż osobista
13 stron(-y)
Merchandising - referat (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Marketing w Internecie (⭐przypisy)
17 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej
17 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Cele informacyjne promocji (0.3 stron)
2. Elementy promocji (0.2 stron)
3. Promocja uzupełniająca (0.7 stron)
4. Elementy marketingu mix (0.7 stron)
5. Fazy marketingu sprzedaży (0.1 stron)
6. Planowanie w marketingu (0.7 stron)
7. Metody walki z podróbkami produktów i marek (0.2 stron)
8. Strategia rzucającego wyzwanie (1.4 stron)
9. Funkcje zarządzania marketingowego (0.3 stron)
10. Promocja handlowa (1.9 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Promocja sprzedaży

Promocja sprzedaży
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 215 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii