Promocja uzupełniająca
Promocja uzupełniająca zwana także promocją wspomagającą, to jedna z form promocji marketingowej. Charakteryzuje się ona uzupełnianiem działań promocyjnych innych form, takich jak reklama, sprzedaż osobista, czy promocja sprzedaży.
Promocja uzupełniająca ma na celu wzmocnienie pozostałych działań promocyjnych oraz zwiększenie ich skuteczności. Dzięki temu, że promocja uzupełniająca jest często skierowana do konkretnych grup docelowych, może być bardziej efektywna w generowaniu sprzedaży.
Przykłady działań promocji uzupełniającej to np.: sponsoring, organizowanie eventów, programy lojalnościowe, reklama w mediach społecznościowych czy też kampanie e-mailingowe. Te działania mają na celu przyciągnięcie uwagi klientów, zwiększenie ich zaangażowania wobec marki oraz zachęcenie ich do zakupu produktów lub usług.
Promocja uzupełniająca charakteryzuje się tym, że jest często skierowana do konkretnych grup docelowych, a jej celem jest zwiększenie skuteczności pozostałych działań promocyjnych. Działania promocji uzupełniającej są zwykle bardziej spersonalizowane i koncentrują się na budowaniu trwałych relacji z klientami, co przyczynia się do wzrostu lojalności wobec marki.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (17 stron A4)
2. (14 stron A4)
3. (8 stron A4)
4. (58 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (38 stron A4)
7. (10 stron A4)
8. (82 stron A4)
9. (15 stron A4)
10. (37 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.4 stron)
4. (2.2 stron)
5. (1 stron)
6. (0.7 stron)
7. (0.8 stron)
8. (0.7 stron)
9. (2.4 stron)
10. (0.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Promocja uzupełniająca
Promocja uzupełniająca
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 158 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|