Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
projekt inwestycyjny | metoda delficka | leasing | pomiar ryzyka | macierz General Elektric | historia myśli ekonomicznej | dług publiczny | PKB |

Promocja uzupełniająca

Promocja uzupełniająca zwana także promocją wspomagającą, to jedna z form promocji marketingowej. Charakteryzuje się ona uzupełnianiem działań promocyjnych innych form, takich jak reklama, sprzedaż osobista, czy promocja sprzedaży.

Promocja uzupełniająca ma na celu wzmocnienie pozostałych działań promocyjnych oraz zwiększenie ich skuteczności. Dzięki temu, że promocja uzupełniająca jest często skierowana do konkretnych grup docelowych, może być bardziej efektywna w generowaniu sprzedaży.

Przykłady działań promocji uzupełniającej to np.: sponsoring, organizowanie eventów, programy lojalnościowe, reklama w mediach społecznościowych czy też kampanie e-mailingowe. Te działania mają na celu przyciągnięcie uwagi klientów, zwiększenie ich zaangażowania wobec marki oraz zachęcenie ich do zakupu produktów lub usług.

Promocja uzupełniająca charakteryzuje się tym, że jest często skierowana do konkretnych grup docelowych, a jej celem jest zwiększenie skuteczności pozostałych działań promocyjnych. Działania promocji uzupełniającej są zwykle bardziej spersonalizowane i koncentrują się na budowaniu trwałych relacji z klientami, co przyczynia się do wzrostu lojalności wobec marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Marketing w Internecie (⭐przypisy)
17 stron(-y)
Marketing Internetowy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Promocja uzupełniająca

Promocja uzupełniająca
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 158 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii