Przedmiot sponsoringu
Przedmiotem sponsoringu są rozgrywki sportowe, a także rożnego rodzaju wystawy i targi przemysłowe czy też sponsoring prospołeczny.
Wśród sponsorów najczęściej pojawia się prasa i telewizja obejmując tzw. patronat medialny. Przedsiębiorstwa przyznają również liczne nagrody.
Sponsorowane wyróżnienia są wręczane przez organizacje za osiągnięcia w rożnych dziedzinach – w sztuce, w dziennikarstwie, w działach na rzecz społeczeństwa.
Sponsoring przyczynia się do budowania społecznego wizerunku przedsiębiorstwa, które jest postrzegane jako dobry obywatel.
Jednocześnie można go łączyć z innymi działaniami marketingowymi, co zwiększa siłę oddziaływania na postawy konsumentów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (6 stron A4)
2. (13 stron A4)
3. (22 stron A4)
4. (21 stron A4)
5. (30 stron A4)
6. (12 stron A4)
7. (31 stron A4)
8. (33 stron A4)
9. (39 stron A4)
10. (30 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.5 stron)
6. (2.1 stron)
7. (1.9 stron)
8. (1 stron)
9. (0.1 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Przedmiot sponsoringu
Przedmiot sponsoringu
Ocena: 8.7 / 10 Liczba głosów: 163 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|