Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategie marketingowe | unia monetarna | udział w rynku | kultura organizacji | zarządzanie kapitałem obrotowym | testy z zarządzania | podstawy mikroekonomii | wartość dodana |

Przedmiot sponsoringu

Przedmiotem sponsoringu są rozgrywki sportowe, a także rożnego rodzaju wystawy i targi przemysłowe czy też sponsoring prospołeczny.

Wśród sponsorów najczęściej pojawia się prasa i telewizja obejmując tzw. patronat medialny. Przedsiębiorstwa przyznają również liczne nagrody.

Sponsorowane wyróżnienia są wręczane przez organizacje za osiągnięcia w rożnych dziedzinach – w sztuce, w dziennikarstwie, w działach na rzecz społeczeństwa.
Sponsoring przyczynia się do budowania społecznego wizerunku przedsiębiorstwa, które jest postrzegane jako dobry obywatel.

Jednocześnie można go łączyć z innymi działaniami marketingowymi, co zwiększa siłę oddziaływania na postawy konsumentów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Biznes plan kawiarni
14 stron(-y)
Doskonalenie kadr - referat (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Programowanie liniowe - badania operacyjne
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Negocjacje zbiorowe - referat (⭐bibliografia)
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Przedmiot sponsoringu

Przedmiot sponsoringu
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 163 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii