Public relations - PR
(PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego zrozumienia między organizacją
a społecznością.
Praktyka public relations wspomaga kształtowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy, oferowanych przez nią produktów i usług. Zarządza zmianami, reputacją, formułuje politykę i pielęgnuje kulturę organizacji. Pełni funkcję kontaktową, informacyjną, prewencyjną, harmonizacyjną, wspomagającą oraz profilowania rynkowego.
PR jest doradztwem opartym na zrozumieniu ludzkich zachowań, wspomaga budowanie zaufania między różnymi środowiskami, w oparciu o rzetelne informacje na temat organizacji i podejmowanych przez nią działań.
Obecnie, public relations jest nieodzowne nie tylko w biznesie, ale także w kreowaniu zachowań społeczeństw.
Public relations to jednoczesne - zgodne z interesem społecznym - oddziaływanie na przedstawicieli otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego firmy.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (66 stron A4)
2. (14 stron A4)
3. (20 stron A4)
4. (58 stron A4)
5. (17 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (30 stron A4)
8. (19 stron A4)
9. (20 stron A4)
10. (16 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.2 stron)
4. (1.4 stron)
5. (1 stron)
6. (1.4 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.2 stron)
10. (2.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Public relations - PR
Public relations - PR
Ocena: 8.6 / 10 Liczba głosów: 155 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|