Public relations firmy
Nazywa się ogół stosunków przedsiębiorstwa (firmy) z jej otoczeniem, tj. nabywcami, dostawcami, jednostkami kooperującymi, administracją gospodarczą, terenową itp.
Public relatione określa tę działalność jako 'planowane i ciągłe wysiłki mające na celu stanowienie i utrzymanie wzajemnego zrozumienia między daną organizacją a społeczeństwem' Przy czym przez społeczeństwo rozumie się ostatecznych nabywców towarów, pośredników uczestniczących w obrocie gospodarczym oraz instytucje publiczne.
Stosunki te mają na celu wywołanie w otoczeniu pozytywnej opinii i stworzenie pozytywnego (pożądanego) image firmy, która może się identyfikować z wieloma różnymi markami towarów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (14 stron A4)
2. (58 stron A4)
3. (17 stron A4)
4. (10 stron A4)
5. (30 stron A4)
6. (19 stron A4)
7. (20 stron A4)
8. (16 stron A4)
9. (16 stron A4)
10. (63 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.5 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.4 stron)
5. (1.4 stron)
6. (1.4 stron)
7. (0.2 stron)
8. (1 stron)
9. (0.6 stron)
10. (0.9 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Public relations firmy
Public relations firmy
Ocena: 9 / 10 Liczba głosów: 185 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|