Reklama a public relations - podobieństwa i różnice
W skrócie możemy wyróżnić:
Podobieństwa – zarówno poprzez reklamę, jak i public relations firma umacnia swoją pozycję na rynku, uzyskuje oraz pozyskuje nowych konsumentów – uczestników rynku, ponosi pewne koszty. Zarówno reklama, jak i public relations musza być podporządkowane ogólnym założeniom strategii państwa i sprzyjać realizacji ustalonego kosztu działania.
Różnice – reklama to przede wszystkim zakomunikowanie uczestnikom rynku o swoim istnieniu, czy też powstaniu nowej firmy. Reklamując się firma chce pozyskać konsumentów, nabywców, klientów, użytkowników w danym miejscu i czasie, aby sprzedać swój produkt.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (14 stron A4)
2. (58 stron A4)
3. (66 stron A4)
4. (28 stron A4)
5. (30 stron A4)
6. (17 stron A4)
7. (10 stron A4)
8. (20 stron A4)
9. (19 stron A4)
10. (14 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.5 stron)
3. (0.2 stron)
4. (1 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.7 stron)
8. (0.8 stron)
9. (0.7 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Reklama a public relations - podobieństwa i różnice
Reklama a public relations - podobieństwa i różnice
Ocena: 8.7 / 10 Liczba głosów: 241 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|