Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
cele zarządzania | zarządzanie marketingowe | płace | doskonalenie pracowników | ECR | losowość składnika losowego | zarządzanie zapasami | płynność |

Reklama a public relations - podobieństwa i różnice

W skrócie możemy wyróżnić:

Podobieństwa – zarówno poprzez reklamę, jak i public relations firma umacnia swoją pozycję na rynku, uzyskuje oraz pozyskuje nowych konsumentów – uczestników rynku, ponosi pewne koszty. Zarówno reklama, jak i public relations musza być podporządkowane ogólnym założeniom strategii państwa i sprzyjać realizacji ustalonego kosztu działania.

Różnice – reklama to przede wszystkim zakomunikowanie uczestnikom rynku o swoim istnieniu, czy też powstaniu nowej firmy. Reklamując się firma chce pozyskać konsumentów, nabywców, klientów, użytkowników w danym miejscu i czasie, aby sprzedać swój produkt.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka (⭐bibliografia ⭐przypisy)
66 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Reklama a public relations - podobieństwa i różnice

Reklama a public relations - podobieństwa i różnice
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 241 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii