Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia sprzedaży | polityka monetarna | wykłady ze statystyki | mobbing | wykłady z bankowości | strategie produktowe | system produkcyjny | funkcja użyteczności |

Reklama w marketingu

Reklama jest uważana za najbardziej popularną formę promocji, jedno z głównych narzędzi wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa w celu dotarcia z informacją do rynku docelowego oraz ogółu społeczeństwa.

Najbardziej powszechna definicja reklamy, opracowana przez Amerykański Stowarzyszenie Marketingu: określa tę formę promocji jako wszelką płatną formę nieosobowego przedstawiania i popierania towarów, usług i idei przez określonego nadawcę.

Reklama określana jest również jako zorganizowane użycie środków masowego oddziaływania na ludzi, aby zjednać ich swobodną decyzję dla przedstawionego celu i urzeczywistnić go dzięki zastosowaniu tych środków.

Reklama jest często stosowaną formą promocji usług. Jej zadanie polega na rozpowszechnianiu informacji o konkretnej usłudze, poszerzaniu wiedzy konsumenta na jej temat, namawianiu go do jej zakupu oraz pomaganiu w zróżnicowaniu usługi na rynku.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Psychologia reklamy - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Reklama w Internecie (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Marketing wyborczy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Typy reklamy (0.2 stron)
2. Środki reklamy (0.4 stron)
3. Marketing polityczny (0.7 stron)
4. Formy reklamy (rodzaje reklamy) (0.6 stron)
5. Istota marketingowowej strategii (0.3 stron)
6. Istota reklamy (0.8 stron)
7. Funkcje reklamy (0.7 stron)
8. Reklama (0.2 stron)
9. Marketing skoordynowany (1.1 stron)
10. Planowanie w marketingu (0.7 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Reklama w marketingu

Reklama w marketingu
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 168 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii