Reklama w marketingu
Reklama jest uważana za najbardziej popularną formę promocji, jedno z głównych narzędzi wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa w celu dotarcia z informacją do rynku docelowego oraz ogółu społeczeństwa.
Najbardziej powszechna definicja reklamy, opracowana przez Amerykański Stowarzyszenie Marketingu: określa tę formę promocji jako wszelką płatną formę nieosobowego przedstawiania i popierania towarów, usług i idei przez określonego nadawcę.
Reklama określana jest również jako zorganizowane użycie środków masowego oddziaływania na ludzi, aby zjednać ich swobodną decyzję dla przedstawionego celu i urzeczywistnić go dzięki zastosowaniu tych środków.
Reklama jest często stosowaną formą promocji usług. Jej zadanie polega na rozpowszechnianiu informacji o konkretnej usłudze, poszerzaniu wiedzy konsumenta na jej temat, namawianiu go do jej zakupu oraz pomaganiu w zróżnicowaniu usługi na rynku.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (11 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (28 stron A4)
4. (12 stron A4)
5. (12 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (10 stron A4)
9. (19 stron A4)
10. (58 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.7 stron)
4. (0.6 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.8 stron)
7. (0.7 stron)
8. (0.2 stron)
9. (1.1 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Reklama w marketingu
Reklama w marketingu
Ocena: 8.7 / 10 Liczba głosów: 168 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|