Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
krzywa obojętności | dług publiczny | wprowadzenie na rynek nowego produktu | przykładowa analiza finansowa | doskonalenie kadr | psychologia reklamy | pięć sił Portera | wzory ze statystyki |

Różnice między sprzedażą a marketingiem


Sprzedaż:
1. Najważniejszy jest produkt
2. Najpierw wytwarza się produkt, a następnie martwi się jak go sprzedać
3. Zarządzanie jest ukierunkowane na sprzedaż
4. Planowanie jest krótkookresowe
5. Potrzeby sprzedaży wychodzą na plan pierwszy.

Marketing:
1. Najważniejsze są potrzeby i wymagania klienta
2. Po ich rozpoznaniu należy zapoznać się jak wytwarzać i dostarczać na rynek oczekiwany produkt
3. Zarządzania ukierunkowane jest na zysk
4. Planowanie jest długofalowe – produkt obecny prowadzi do produktu przyszłego
5. Potrzeby klientów wychodzą na plan pierwszy

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - korporacje transnarodowe (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Rodzaje konfliktów w organizacji
3 stron(-y)
Bancassurance - prezentacja
17 stron(-y)
Sprzedaż osobista
13 stron(-y)
Ryzyko kredytowe - zarządzanie ryzykiem kredytowym
14 stron(-y)
Organizacja wirtualna i fraktalna - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Różnice między sprzedażą a marketingiem

Różnice między sprzedażą a marketingiem
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 150 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować