Sponsoring mediów
Stanowi najpopularniejsze narzędzie komunikacji marketingowej. Przedmiotem sponsoringu staja się programy telewizyjne i audycje radiowe, a także artykuły prasowe.
Przedsiębiorstwa ponoszą część kosztów produkcji lub transmisji programów z myślą o promowaniu własnego wizerunku, nazwy, znaku towarowego czy produktu.
Sponsoring audycji może polegać na udostępnieniu wyrobów lub usług wykorzystywanych przy tworzeniu programu albo na przekazaniu nagród uczestnikom teleturniejów i konkursów radiowych.
Informacje o przedsiębiorstwie, które finansuje audycje telewizyjna, mogą się pojawiać w formie tzw. billboardu sponsorskiego lub zwiastuna programu telewizyjnego.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (13 stron A4)
2. (30 stron A4)
3. (26 stron A4)
4. (13 stron A4)
5. (24 stron A4)
6. (22 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.9 stron)
5. (0.5 stron)
6. (1.9 stron)
7. (0.6 stron)
8. (2.1 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Sponsoring mediów
Sponsoring mediów
Ocena: 8.9 / 10 Liczba głosów: 229 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|