Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metoda scenariuszowa | eurodystrybucja | amortyzacja | nlp | macierz Ansoffa | style kierowania | fazy cyklu koniunkturalnego | zadania z makroekonomii |

Sponsoring mediów

Stanowi najpopularniejsze narzędzie komunikacji marketingowej. Przedmiotem sponsoringu staja się programy telewizyjne i audycje radiowe, a także artykuły prasowe.

Przedsiębiorstwa ponoszą część kosztów produkcji lub transmisji programów z myślą o promowaniu własnego wizerunku, nazwy, znaku towarowego czy produktu.

Sponsoring audycji może polegać na udostępnieniu wyrobów lub usług wykorzystywanych przy tworzeniu programu albo na przekazaniu nagród uczestnikom teleturniejów i konkursów radiowych.

Informacje o przedsiębiorstwie, które finansuje audycje telewizyjna, mogą się pojawiać w formie tzw. billboardu sponsorskiego lub zwiastuna programu telewizyjnego.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Reklama w Internecie (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Reklama w Internecie (13 stron A4)
2. Promocja jako element marketingu (30 stron A4)
3. Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (26 stron A4)
4. Praca menedżera w public relations (13 stron A4)
5. Zagadnienia na egzamin z marketingu (24 stron A4)
6. Wykłady z marketingu - opracowanie (22 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Definicja sponsoringu (0.3 stron)
2. Sponsoring dobrej sprawy - prospołeczny (0.4 stron)
3. Przedmiot sponsoringu (0.4 stron)
4. Sponsoring w sporcie (0.9 stron)
5. Sponsoring w marketingu (0.5 stron)
6. Rodzaje sponsoringu (1.9 stron)
7. Media policy (0.6 stron)
8. Sponsoring (2.1 stron)
9. Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego (0.2 stron)
10. Elementy promocji (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Sponsoring mediów

Sponsoring mediów
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 229 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii