Sponsoring wydarzeń
Jest pojęciem szeroko rozumianym i obejmuje wspieranie takich dziedzin życia społecznego, jak sport, kultura, sztuka czy rozrywka.
Jak pokazują badania, sponsorowanie wydarzeń związanych z kulturą klasyczną (przeglądy artystyczne, filmowe, festiwale muzyczne itp.) kształtuje poważny i pozytywny wizerunek sponsora - budzi takie skojarzenia z firmą, jak: elitarny, zamożny, tradycyjny.
Chociaż wydarzenia tego typu mają zdecydowanie mniejszą liczbę odbiorców, niż wydarzenia masowe (np. sportowe), to dzięki nim łatwiej wykreować prestiżowy wizerunek.
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy) |
14 stron(-y) |
✅ Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy) |
20 stron(-y) |
✅ Promocja - referat (⭐bibliografia) |
14 stron(-y) |
✅ Reklama w Internecie (⭐bibliografia) |
13 stron(-y) |
✅ Promocja jako element marketingu (⭐przypisy) |
30 stron(-y) |
✅ Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia) |
13 stron(-y) |
✅ Ocena pracowników (⭐bibliografia ⭐przypisy) |
15 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (30 stron A4)
2. (13 stron A4)
3. (15 stron A4)
4. (1 stron A4)
5. (24 stron A4)
6. (22 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.9 stron)
6. (0.5 stron)
7. (1.9 stron)
8. (0.6 stron)
9. (2.1 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Sponsoring wydarzeń
Sponsoring wydarzeń
Ocena: 9 / 10 Liczba głosów: 141 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|