Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wydatki gminy | formuła 4P | płynność przedsiębiorstwa | krzywa Philipsa | rachunek kosztów pełnych | rentowność sprzedaży | activity based costing | renta |

Sprzedaż bezpośrednia poprzez agentów

Agent jest pośrednikiem nie mającym prawa własności do towarów. On jedynie zawiera umowy w imieniu swoich szefów, otrzymuje prowizję i zazwyczaj po zapłaceniu należności firma przesyła towary nabywcy.

Głównym zadaniem agenta handlowego jest nawiązywanie kontaktów handlowych i pośredniczenie przy zawieraniu transakcji. Mają oni również najczęściej obowiązek prowadzenia działalności promocyjnej i badań rynku.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Sprzedaż osobista
13 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych
12 stron(-y)
Szkolenia pracowników - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu
7 stron(-y)
Analiza wskaźnikowa - wzory
1 stron(-y)
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - referat (⭐bibliografia)
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Sprzedaż bezpośrednia poprzez agentów

Sprzedaż bezpośrednia poprzez agentów
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 208 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii