Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
produkty bankowe | prezentacje z marketingu | paradoks Veblena | 4P | zarządzanie wiedzą | cele marketingowe | statystyka matematyczna | misja przedsiębiorstwa |

Strategia konkurencji Portera

Idea strategii konkurencyjnej M. Portera polega na wypracowaniu takiej pozycji firmy, aby w możliwie najpełniej wykorzystać przewagę, jaką posiada do innych uczestników rynku (konkurentów). Opiera się ona na analizie konkurencyjnej (competitive analysis), która jest oceną prawdopodobnych możliwości przyjęcia lub zmian strategii przez innych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Konkurencja globalna w oparciu o model Portera - referat (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Analiza sektora producentów soków owocowych
18 stron(-y)
Analiza konkurencyjna firmy Hoop S.A. (⭐bibliografia)
21 stron(-y)
Zagadnienia zarządzania strategicznego
14 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Analiza 5 sił Portera jako przykład analizy strategicznej - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia konkurencji Portera

Strategia konkurencji Portera
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 195 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii