Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
cele zarządzania | wykłady z zarządzania zasobami ludzkimi | płynność przedsiębiorstwa | prezentacje z matematyki finansowej | kryzys gospodarczy | John Maynard Keynes | zadania ze statystyki | analiza marketingowa |

Strategia marki rodzinnej - wady i zalety

To:

Zalety:
- silna pozycja marki, tworzy ją wiele produktów na wielu rynkach
- stosunkowo łatwo można wprowadzić na rynek nowe produkty, nabywcy znając markę szybciej je zaakceptują (tzw. 'efekt halo')
- znacznie niższe koszty promocji
- brak ryzyka odrzucenia marki, nie trzeba jej tworzyć
- łatwość zarządzania jedną marką, jej siłę z reguły buduje się cały czas na tych samych wartościach (np. Volvo- bezpieczeństwo), wszyscy pracownicy pracują na dobro jednej marki

Wady:
- nie można oferować produktów o zróżnicowanych cechach (np. jakość, cena)
- trudno sprzedawać produkty tej samej marki na różniących się segmentach rynku; nie wiadomo, kto powinien się z daną marką identyfikować
- konsekwencja porażki jednego produktu jest spadek zaufania do pozostałych produktów tej marki
- przy zbyt dużej dywersyfikacji może dojść do tzw. Rozmycia marki
- pośrednik może przeznaczyć mniej miejsca na półce dla jednego producenta, gdyż dąży do tego, aby oferować nabywcom jak najwięcej marek

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia marki rodzinnej - wady i zalety

Strategia marki rodzinnej - wady i zalety
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 148 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii