Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
Adam Smith | neurolingwistyka | dobra Giffena | elastyczność podaży | zarządzanie zapasami | marketing sportowy | analiza płynności finansowej | gospodarka rynkowa |

Strategia penetracji rynku

Oznacza nasilenie działań dla zwiększenia sprzedaży określonego produktu na dotychczasowym rynku.

Rynek jest dobrze rozpoznany, popyt nienasycony i możliwe jest dotarcie do potencjalnych nabywców.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Plan marketingowy firmy budowlanej
35 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie
20 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Strategia penetracji rynku

Strategia penetracji rynku
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 183 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii