Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcja CES | elastyczność | wydatki budżetu państwa | kapitał w przedsiębiorstwie | burza mózgów | elastyczność cenowa popytu | wartościowanie pracy | elastyczność krzyżowa |

Strategia skimmingu

Strategia skimmingu polega na ustanowieniu wysokiej ceny w nadziei, że produkt kupią nabywcy najmniej wrażliwi cenowo.

Strategia skimmingu jest zwykle związana z realizacją celów w postaci prestiżu oferty. Strategię tę ustala się najczęściej w odniesieniu do produktów innowacyjnych.

W dalszych fazach cyklu życia produktu firma może utrzymać wysokie ceny, bądź je obniżyć w celu dotarcia z ofertą do segmentów rynku charakteryzujących się wyższą elastycznością popytu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cena w ujęciu marketingowym - referat (⭐bibliografia)
24 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia skimmingu

Strategia skimmingu
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 160 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii