MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Strategie gospodarstwa agroturystycznego w zakresie cen

W przypadku usług agroturystycznych cena jest obok stworzenia atrakcyjnej oferty usługowej, najważniejszym instrumentem oddziaływania na rynek. Sposób kalkulacji ceny na usługi, został omówiony w części poświęconej ewidencji i rachunkowości.

Z marketingowego punktu widzenia, ustalając cenę należy uwzględnić oprócz kosztów również wielkość popytu i strategie cenowe stosowane przez konkurentów. Atrakcyjna cena ma przyciągać  grupę odbiorców wrażliwych na cenę oraz wszystkich tych, dla których pobyt na łonie natury po konkurencyjnej cenie nie oznacza niskiej jakości usług lecz dodatkową ich wartość.

Niezwykle ważnym czynnikiem konkurencyjności cenowej  mogą okazać się w przypadku agroturystyki wszelkie rabaty uzależnione od np. korzystania z dodatkowych atrakcji, długości pobytu, liczby wypoczywających osób, częstotliwości pobytu, sezonowości itp. Warto również negocjować z klientem termin płatności oraz ewentualność zapłaty w ratach.

Zobacz inne referaty, opracowania i wykłady na temat Strategie gospodarstwa agroturystycznego w zakresie cen. Po pobraniu na dysk możesz je dowolnie edytować i drukować.

Ilość stron
- Budżet gospodarstw domowych 15
- Strategie zarządzania kapitałem obrotowym - praca 6
- Marketing i jego elementy 14
- Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstwa 30
- Wielki kryzys gospodarczy w Polsce w latach 1929 - 1935 11
- Strategia marki 6
- Sprzedaż osobista 13

Jesteś tutaj: ABC Ekonomii » Przedsiębiorczość » Strategie gospodarstwa agroturystycznego w zakresie cen


Nowe pliki z opracowaniami dla studentów

1. Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C - 3 stron(-y)
2. Promocja jako element marketingu - 30 stron(-y)
3. Nowe produkty bankowe - referat - 0 stron(-y)
4. Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji - 5 stron(-y)
5. Style kierowania - opracowanie - 6 stron(-y)
6. Style kierowania - referat - 8 stron(-y)
7. Inwestycje - wzory i przykładowe zdania z rozwiązaniami - 24 stron(-y)
8. Ewolucja poglądów na temat wpływu deficytu budżetowego na rozwój i stabilizację gospodarki - 20 stron(-y)
9. Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy - 20 stron(-y)
10. Sponsoring - referat - 14 stron(-y)

Nowości w słowniku

1. Promocja produktu agrturystycznego
2. Swarovski
3. VeChain
4. Ethereum
5. Kryptowaluta
6. Blockchain
7. Bitcoin
8. Zasady gospodarki finansowej budżetu państwa
9. Rezerwa budżetowa
10. Wydatki gospodarstw domowych
11. Oszczędności gospodarstw domowych
12. Specyfika usług medycznych
13. Marketingowa strategia ceny w agroturystyce
14. Reklama usług agroturystycznych
15. Promocja usług agroturystycznych - tworzenie pozytywnego wizerunku firmy


Definicja: Strategie gospodarstwa agroturystycznego w zakresie cen
Ocena: 9.3/10
Liczba głosów: 52

Zaloguj się, aby zagłosować