Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Swarovski

a dokładniej D. Swarovski KG to marka założona w 1895 roku przez Daniela Swarovskiego, a wywodząca się z Austrii. Firma znana jest przede wszystkim z produkcji wysokiej jakości kryształów - zarówno tych z domieszką ołowiu (Strass Swarovski, Swarovski Elements), jak i bezołowiowych (Spectra Swarovski).

Firma produkuje również optykę do lunet myśliwskich, kryształowe figurki zwierząt, przeróżne akcesoria dekoracyjne, szkła kontaktowe, cekiny oraz oczywiście biżuterię.

Z produkowanych przez Swarovskiego kryształów korzystają też firmy zewnętrzne, używając je do ozdabiania swoich produktów czy tak jak czeska firma Elite Bohemia, która ozdabia nimi piękne żyrandole kryształowe. Moda na kryształy nie przemija, a to niewątpliwie jest ogromną siłą napędową firmy. Myśliwi będą polować, biżuteria z kryształami lśni jak ta z brylantami a jest dużo tańsza, z kolei żyrandole kryształowe wciąż są modnym elementem wystroju eleganckich pomieszczeń oraz hoteli, restauracji czy sal balowych.

Obecnie marka Swarovski to grupa przedsiębiorstw, której właścicielem jest 200 członków rodziny. Większościowym udziałowcem firmy jest prawnuk Daniela Swarovskiego - Gernot Langes-Swarovski, który skupia w swoim portfelu aż 17% udziałów spółki.

Czerwiec 2017 roku to miesiąc kiedy oficjalnie otwarto w Polsce globalne centrum usług firmy Swarovski.

Swarovski poza produkcją zajmuje się również sprzedażą detaliczną w swoich butikach. W Polsce jest ich kilkanaście, choć tylko kilka z nich ma w ofercie pełny katalog produktów Swarovskiego.

Jesteś tutaj: ABC Ekonomii » Branding » Swarovski



Definicja: Promocja produktu agrturystycznego
Ocena: 8.1/10
Liczba głosów: 8

Zaloguj się, aby zagłosować