Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
podejmowanie decyzji | studium przypadku | produkty bankowe | kontrolowanie | gospodarka magazynowa | ryzyko kredytowe | prognoza sprzedaży | macierz General Elektric |

Targi i wystawy w marketingu

Targi i wystawy to formy promocji o wieloletniej tradycji. W tym typie wspierania sprzedaży istotna jest przyciągająca siła stoiska targowego, gdyż podczas targów przepływają obok stoiska tłumy ludzi, którzy oceniają firmę przez pryzmat stoiska i zachowania personelu.

Dobrze zorganizowany udział firmy w wybranej imprezie może stanowić efektywny instrument promocji. Podczas prezentacji firmy na targach i wystawach powinny zostać osiągnięte następujące cele:

• korzystne zaprezentowanie firmy,
• zaprezentowanie własnej oferty oraz zebranie opinii na jej temat,
• poznanie nowych trendów na rynku,
• nawiązanie nowych kontaktów lub odnowienie i umocnienie istniejących,
• obserwowanie zachowań konkurentów,
• wyszukiwanie potencjalnych klientów,
• zawieranie kontaktów, umów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Merchandising - referat (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Marketing globalny - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Targi i wystawy w marketingu

Targi i wystawy w marketingu
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 238 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii