Telemarketing
Jest jedną z technik marketingu, w której podstawowym nośnikiem komunikacji jest telefon, a podstawowym instrumentem stanowiącym o jego istocie głos.
Aby użycie telefonu mogło być uznane za posługiwanie się telemarketingiem niezbędne jest spełnienie czterech podstawowych warunków:
• dokładnie określony cel każdej rozmowy oraz całej operacji,
• przygotowany scenariusz całej rozmowy,
• możliwość natychmiastowego zapisu rezultatów lub wyników kontaktu,
• konieczność zintegrowania telemarketingu z całością działalności promocyjnej firmy (tzw. plan telemarketingu).
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Promocja jako element marketingu (⭐przypisy) |
30 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (19 stron A4)
4. (38 stron A4)
5. (13 stron A4)
6. (23 stron A4)
7. (43 stron A4)
8. (18 stron A4)
9. (30 stron A4)
10. (21 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.4 stron)
3. (2.8 stron)
4. (6.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Telemarketing
Telemarketing
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 173 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|