Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
system logistyczny | etyka | finansowanie przedsiębiorstw | mierniki wzrostu gospodarczego | inwestycje | budżetowanie kosztów | kredyt hipoteczny | rekrutacja pracowników |

Telemarketing

Jest jedną z technik marketingu, w której podstawowym nośnikiem komunikacji jest telefon, a podstawowym instrumentem stanowiącym o jego istocie głos.

Aby użycie telefonu mogło być uznane za posługiwanie się telemarketingiem niezbędne jest spełnienie czterech podstawowych warunków:
• dokładnie określony cel każdej rozmowy oraz całej operacji,
• przygotowany scenariusz całej rozmowy,
• możliwość natychmiastowego zapisu rezultatów lub wyników kontaktu,
• konieczność zintegrowania telemarketingu z całością działalności promocyjnej firmy (tzw. plan telemarketingu).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Telemarketing

Telemarketing
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 173 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii