Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metody scenariuszowe | ROE | wykłady z bankowości | koszty w logistyce | analiza statystyczna | uchwalanie budżetu gminy | wykłady z zarządzania | franchising |

Trendy w rozwoju marketingu usług medycznych


Większe doświadczenie rynkowe konsumentów będzie stawiać dostawców usług medycznych w trudniejszej sytuacji. Będzie się to wiązało z oczekiwaniem wyższej jakości świadczonych usług, lepszej obsługi, ale również negocjacjami cen świadczonych zabiegów, co będzie możliwe w zależności od wizerunku firmy, specjalistów, opinii.

Intensywny rozwój nowoczesnych technik informacyjnych sprawia, że konsumenci dysponują coraz większą ilością informacji na temat alternatyw wyboru, w związku z czym będą mogli lepiej porównać placówki i ich oferty. Nieodzowne w tym zakresie będą techniki marketingowe, a w szczególności te, dzięki którym placówki medyczne będą budowały własne silne marki.

Placówki służby zdrowia, które chcą skutecznie konkurować i utrzymać się na rynku powinny:
- zaakceptować jako priorytet cele marketingowe oraz zogniskować swoją działalność wokół trzech, czterech najważniejszych usług i osiągnąć w nich rozwój,
- nauczyć się właściwie wydatkować budżety marketingowe tak, aby wydatkowane środki zapewniały jak największe efekty,
- równoważyć rozwój dostosowując go do posiadanych zasobów i środków, wykorzystywać nadarzające się okazje,
- dynamiczne i elastycznie dostosowywać się do rynku, podążać za rynkiem drogami wyznaczonymi przez specjalistów ds. marketingu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Marketing przemysłowy - opracowanie
26 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w marketingu
9 stron(-y)
Bankowość elektroniczna (⭐przypisy)
12 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Trendy w rozwoju marketingu usług medycznych

Trendy w rozwoju marketingu usług medycznych
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 79 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować