Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategie marketingowe | analiza konkurencyjna | organizacja ucząca się | koszty w mikroekonomii | analiza portfelowa | potrzeby człowieka | przykładowa analiza finansowa | ROA |

Trzy poziomy konkurencji rynkowej


To:

1) pomiędzy firmami i sektorami oferującymi produkty będące względem siebie substytutami dalszymi
2) pomiędzy firmami oferującymi produkty pozostające w bezpośredniej zależności substytucyjnej
3) pomiędzy produktami wchodzącymi w ten sam zakres programu asortymentowego tej samej firmy

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Konkurencja rynkowa - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Cechy społeczeństwa rynkowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Analiza rynku - zagadnienia
6 stron(-y)
Etyka w relacji z konkurencją (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Czym jest marketing? (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Organizacja i zarządzanie - zagadnienia
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Trzy poziomy konkurencji rynkowej

Trzy poziomy konkurencji rynkowej
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 125 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować