Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Wizerunek (image) firmy jako cel Public Relations

Wizerunek (image) to wyobrażenie, jakie jedna lub wiele publiczności ma o osobie, przedsiębiorstwie lub instytucji; nie jest to obraz rzeczywisty, dokładnie i szczegółowo nakreślony, ale raczej mozaika wielu szczegółów, podchwyconych przypadkowo, fragmentarycznie, o nieostrych różnicach.

Łacińskie imago oznacza tyle co wzór, pierwowzór, wizerunek, wyobrażenie, urojenie, marzenie senne. W odróżnieniu od image marketingowego uwzględniającego grupę konsumentów i innych kontrahentów wizerunek całej organizacji może być tworzony z uwzględnieniem innych grup otoczenia, w tym ważnego wewnętrznego (pracowników) i społeczno-politycznego. W stosunku do każdego z tych otoczeń organizacja może tworzyć odrębny wizerunek z wykorzystaniem odrębnych czynników (argumentów).

Organizacja może tworzyć wizerunek na podstawie swojego stosunku do ekologii, konkurencji, jako inwestor, czy sąsiad wspólnoty lokalnej. Przedsiębiorstwo, na przykład, jest oceniane przez pryzmat procesów technologicznych, produktów, reklamy, strategii marketingowych, polityki reklamowej, opakowań, zarządu, uczestnictwa w rozwiązywaniu problemów społecznych.

Powyższe informacje to za mało? Przeczytaj więc gotowe opracowania, prezentacje, wykłady oraz obszerne referaty z bibliografią i przypisami. Po pobraniu na dysk pliki możesz dowolnie edytować i drukować.

Oto przykłady:
Ilość stron
- Public relations - opracowanie 22
- Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach 19
- Sponsoring - referat 14
- Atrybuty produktu 9
- Promocja - referat 14
- Sponsoring sportowy 20
- Promocja jako narzędzie marketingu 10

Jesteś tutaj: ABC Ekonomii » Marketing » Wizerunek (image) firmy jako cel Public Relations



Definicja: Wizerunek (image) firmy jako cel Public Relations
Ocena: 9.7/10
Liczba głosów: 4

Zaloguj się, aby zagłosować