Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
przedsiębiorczość | mix marketingowy | operacje repo | historia myśli ekonomicznej | rachunek kosztów pełnych | analiza branży | kapitał pracujący | badania ankietowe |

Wizerunek (image) firmy jako cel Public Relations

Wizerunek (image) to wyobrażenie, jakie jedna lub wiele publiczności ma o osobie, przedsiębiorstwie lub instytucji; nie jest to obraz rzeczywisty, dokładnie i szczegółowo nakreślony, ale raczej mozaika wielu szczegółów, podchwyconych przypadkowo, fragmentarycznie, o nieostrych różnicach.

Łacińskie imago oznacza tyle co wzór, pierwowzór, wizerunek, wyobrażenie, urojenie, marzenie senne. W odróżnieniu od image marketingowego uwzględniającego grupę konsumentów i innych kontrahentów wizerunek całej organizacji może być tworzony z uwzględnieniem innych grup otoczenia, w tym ważnego wewnętrznego (pracowników) i społeczno-politycznego. W stosunku do każdego z tych otoczeń organizacja może tworzyć odrębny wizerunek z wykorzystaniem odrębnych czynników (argumentów).

Organizacja może tworzyć wizerunek na podstawie swojego stosunku do ekologii, konkurencji, jako inwestor, czy sąsiad wspólnoty lokalnej. Przedsiębiorstwo, na przykład, jest oceniane przez pryzmat procesów technologicznych, produktów, reklamy, strategii marketingowych, polityki reklamowej, opakowań, zarządu, uczestnictwa w rozwiązywaniu problemów społecznych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka (⭐bibliografia ⭐przypisy)
66 stron(-y)
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)
Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach
19 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach (19 stron A4)
2. Sponsoring - referat (14 stron A4)
3. Atrybuty produktu (9 stron A4)
4. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
5. Promocja - referat (14 stron A4)
6. Sponsoring sportowy (20 stron A4)
7. Bancassurance - prezentacja (16 stron A4)
8. Promocja jako narzędzie marketingu (10 stron A4)
9. Test z marketingu (8 stron A4)
10. Marketing w Internecie (17 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Wizerunek (image) firmy jako cel Public Relations

Wizerunek (image) firmy jako cel Public Relations
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 76 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii