Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
finanse publiczne | marka globalna | branding | strategia firmy | analiza progu rentowności | bank centralny | renta | rekrutacja pracowników |

Wizerunek marki - brand image


Inaczej marka psychologiczna, marka wewnętrzna. To konglomerat doświadczeń, informacji, opinii, przekonań, wyobrażeń, nadziei, złudzeń, emocji, skojarzeń... dotyczących produktu, usługi lub firmy danej marki, ukształtowany w świadomości lub podświadomości znaczącej liczby odbiorców rynkowych. Obiektywne lub subiektywne składniki wizerunku marki w różnym stopniu decydują o wartości marki.

Najprościej rzecz ujmując wizerunek marki jest tym, co odbiorcy o tej marce myślą i tym, co do niej czują. W ramach wizerunku marki można też określić charakter marki i osobowość marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Wizerunek marki - brand image

Wizerunek marki - brand image
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 161 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować