Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
algorytm transportowy | marketing | kierowanie | krzywa Philipsa | zarządzanie logistyką | dźwignia operacyjna | handel zagraniczny | controlling |

Zadania operacyjnego planu marketingowego


To:

- konkretne sformułowanie celu,
- charakterystyka rynku docelowego,
- wskazanie pozycji produktu na mapie preferencji,
- marketing – mix,
- określenie sposobu kontroli realizacji planu,
- sprecyzowanie wielkości niezbędnych dla realizacji planu wydatków

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (⭐przypisy)
16 stron(-y)
Plan marketingowy - teoria
17 stron(-y)
Controlling w zarządzaniu - prezentacja (⭐przypisy)
35 stron(-y)
Programowanie liniowe - badania operacyjne
6 stron(-y)
Zadania transportowe - badania operacyjne
6 stron(-y)
Metoda simplex - zadania z programowania liniowego
9 stron(-y)
Funkcjonowanie przedsiębiorstwa sprywatyzowanego (⭐bibliografia)
41 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Plan marketingowy » Zadania operacyjnego planu marketingowego

Zadania operacyjnego planu marketingowego
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 145 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować