Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
7W | system produkcyjny | łańcuch wartości | zarządzanie personelem | prace licencjackie z marketingu | wykłady z zarządzania kadrami | konflikt w organizacji | funkcja regresji |

Zakres kontroli operacyjnej


To:

1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu rocznego:
- analiza sprzedaży;
- analiza udziału w rynku;
- analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży;
- analiza wskaźników finansowych;
- analiza wizerunku rynkowego firmy.

2. Analiza rentowności działalności marketingowej:
- ustalenie kosztów funkcjonalnych (na dystrybucję, promocję itp.);
- przypisanie kosztów funkcjonalnych poszczególnym jednostkom;
- przygotowanie rachunku wyników dla każdej jednostki.

3. Analiza efektywności działań marketingowych (poszczególnych instrumentów marketingowych przez badanie wartości ustalonych wskaźników).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa
15 stron(-y)
Wynik finansowy - tworzenie i podział
10 stron(-y)
Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstwa (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Wykonywanie budżetu państwa (⭐bibliografia ⭐przypisy)
26 stron(-y)
Psychologia osobowości - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (⭐przypisy)
16 stron(-y)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa - rodzaje i obszary zmian (⭐przypisy)
24 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zakres kontroli operacyjnej

Zakres kontroli operacyjnej
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 224 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować