Zalety reklamy w Internecie
Tych zalet jest naprawdę sporo. Jednak kilka najważniejszych to:
- Niski koszt - Internet jest najtańszym medium reklamowym pozwalającym na dotarcie do stosunkowo szerokiej rzeszy odbiorców na całym świecie. Koszty reklamy są mierzalne. Możemy określić koszt kampanii reklamowej, koszt kliknięcie w link reklamowy (PPC) itd.
- Zasięg - promocja w Internecie ma zasięg ogólnoświatowy.
- Najszybciej rozwijające się medium - wszystko wskazuje na to, że już w niedalekiej przyszłości Internet stanie się równie popularny, jak telewizja.
- Targeting - z dużą dokładnością można skierować reklamę do konkretnej grupy odbiorców (np. o określonym wieku, płci, zawodzie, miejscu zamieszkania).
- Multimedialny charakter przekazu - w Internecie można umieścić praktycznie każdą informację w dowolnej formie.
- Interaktywność reklamy - odwiedzający stronę WWW ma spory wpływ na to, co ogląda.
- Łatwy kontakt - własny adres e-mail powiązany ze stroną WWW sprawia, że odwiedzający witrynę internauta może w błyskawiczny sposób skontaktować się z firmą.
- Zawsze aktualne informacje - w przeciwieństwie do tradycyjnego przekazu reklamowego, użycie Internetu pozwala na bieżące uaktualnianie informacji.
- Dostępność - raz zamieszczona reklama jest dostępna 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (21 stron A4)
2. (16 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (28 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (15 stron A4)
8. (10 stron A4)
9. (5 stron A4)
10. (82 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (2.3 stron)
3. (2.5 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.5 stron)
8. (2.5 stron)
9. (0.1 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Zalety reklamy w Internecie
Zalety reklamy w Internecie
Ocena: 8.8 / 10 Liczba głosów: 74 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|