Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Zalety reklamy w Internecie

Tych zalet jest naprawdę sporo. Jednak kilka najważniejszych to:

- Niski koszt - Internet jest najtańszym medium reklamowym pozwalającym na dotarcie do stosunkowo szerokiej rzeszy odbiorców na całym świecie. Koszty reklamy są mierzalne. Możemy określić koszt kampanii reklamowej, koszt kliknięcie w link reklamowy (PPC) itd.
- Zasięg - promocja w Internecie ma zasięg ogólnoświatowy.
- Najszybciej rozwijające się medium - wszystko wskazuje na to, że już w niedalekiej przyszłości Internet stanie się równie popularny, jak telewizja.
- Targeting - z dużą dokładnością można skierować reklamę do konkretnej grupy odbiorców (np. o określonym wieku, płci, zawodzie, miejscu zamieszkania).
- Multimedialny charakter przekazu - w Internecie można umieścić praktycznie każdą informację w dowolnej formie.
- Interaktywność reklamy - odwiedzający stronę WWW ma spory wpływ na to, co ogląda.
- Łatwy kontakt - własny adres e-mail powiązany ze stroną WWW sprawia, że odwiedzający witrynę internauta może w błyskawiczny sposób skontaktować się z firmą.
- Zawsze aktualne informacje - w przeciwieństwie do tradycyjnego przekazu reklamowego, użycie Internetu pozwala na bieżące uaktualnianie informacji.
- Dostępność - raz zamieszczona reklama jest dostępna 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.

Powyższe informacje to za mało? Przeczytaj więc gotowe opracowania, prezentacje, wykłady oraz obszerne referaty z bibliografią i przypisami. Po pobraniu na dysk pliki możesz dowolnie edytować i drukować.

Oto przykłady:
Ilość stron
- Reklama w Internecie 13
- Marketing w Internecie 17
- Badania marketingowe w Internecie 20
- Marketing Internetowy - referat 14
- Proces tworzenia reklamy 21
- Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta 16
- Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie 12

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Zalety reklamy w Internecie

Definicja: Zalety reklamy w Internecie
Ocena: 9.8/10
Liczba głosów: 3

Zaloguj się, aby zagłosować