Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
podstawy zarządzania zasobami ludzkimi | obsługa klienta | zdolność kredytowa | IRR | prawa Gossena | spedycja | analiza otoczenia | motywacja |

Zalety reklamy w Internecie

Tych zalet jest naprawdę sporo. Jednak kilka najważniejszych to:

- Niski koszt - Internet jest najtańszym medium reklamowym pozwalającym na dotarcie do stosunkowo szerokiej rzeszy odbiorców na całym świecie. Koszty reklamy są mierzalne. Możemy określić koszt kampanii reklamowej, koszt kliknięcie w link reklamowy (PPC) itd.
- Zasięg - promocja w Internecie ma zasięg ogólnoświatowy.
- Najszybciej rozwijające się medium - wszystko wskazuje na to, że już w niedalekiej przyszłości Internet stanie się równie popularny, jak telewizja.
- Targeting - z dużą dokładnością można skierować reklamę do konkretnej grupy odbiorców (np. o określonym wieku, płci, zawodzie, miejscu zamieszkania).
- Multimedialny charakter przekazu - w Internecie można umieścić praktycznie każdą informację w dowolnej formie.
- Interaktywność reklamy - odwiedzający stronę WWW ma spory wpływ na to, co ogląda.
- Łatwy kontakt - własny adres e-mail powiązany ze stroną WWW sprawia, że odwiedzający witrynę internauta może w błyskawiczny sposób skontaktować się z firmą.
- Zawsze aktualne informacje - w przeciwieństwie do tradycyjnego przekazu reklamowego, użycie Internetu pozwala na bieżące uaktualnianie informacji.
- Dostępność - raz zamieszczona reklama jest dostępna 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Reklama w Internecie (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Marketing w Internecie (⭐przypisy)
17 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Marketing Internetowy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Zalety reklamy w Internecie

Zalety reklamy w Internecie
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 74 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii