| Strona główna | Prace wykłady i ściągi | Opracowania na CD | Wymiana - kody | Pomoc | Regulamin | Linki | Kontakt |




CD Student dla Ciebie
Referaty z ekonomii

Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Możemy Ci w czymś pomóc?
Szukasz konkretnego tematu? Napisz do nas. Znadziemy opracowania dla Ciebie.

Dołącz do grupy czytelników biuletynu serwisu ABC Ekonomii, aby otrzymywać informacje o nowościach, nowych pracach, bonusach... więcej>>


Poradnik Jak krok po kroku napisać pracę magisterską



Najnowsze w słowniku:
- Znaczenie instrumentów marketingu - mix w tworzeniu wizerunku gospodarstwa agroturystycznego
- Otoczenie gospodarstwa agroturystycznego
- Cechy dobrego menedżera
- Zarządzanie w podmiotach gospodarczych
- Etapy przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej
- Konflikt w przedsiębiorstwie


Zarządzanie

12 zasad wydajności Emersona - To: 1. Cel jasno określony – człowiek lepiej pracuje, jeżeli prostym językiem jest mu przekazany cel 2.... (Zobacz pełen opis)


14 zasad zarządzania Fayola - Fayol określił także 14 zasad zarządzania: 1. podział pracy, 2. autorytet, 3. dyscyplina, 4. jedność rozkazodawstwa, 5. jedność kierownictwa, 6.... (Zobacz pełen opis)

14 zasad zarządzania wg Fayola - 14 ZASAD ZARZĄDZANIA wg K. Fayola: 1. PODZIAŁ PRACY: - im bardziej ludzie specjalizują się, tym sprawniej... (Zobacz pełen opis)

7 podstawowych cech zarządzania - Peter Drucker wyróżnia 7 podstawowych cech zarządzania. Stwierdził on, że zarządzanie współczesne: 1. dotyczy przede wszystkim... (Zobacz pełen opis)

Abraham Maslow - Na podstawie badań autor słynnej hierarchii potrzeb A. Maslow dowodzi, że ludzie posiadają o wiele... (Zobacz pełen opis)


Analityczny styl podejmowania decyzji - Występuje, gdy w organizacji wybór wariantu decyzyjnego może być dokonany przez zastosowanie sformalizowanych i obiektywnych... (Zobacz pełen opis)

Analiza otoczenia przedsiębiorstwa - environmental analysis - Mikro i makrootoczenie przedsiębiorstwa tworzy ograniczające bądź rozwojowe warunki dla jego działalności. Mikrootoczenie obejmuje: 1.... (Zobacz pełen opis)

Analiza PEST - To analiza czynników zewnętrznych makroekonomii: P - czynniki prawne E – czynniki ekonomiczne S – czynniki społeczne T -... (Zobacz pełen opis)

Analiza pola siłowego - To, podejście, które może się przyczynić do przezwyciężenia oporu przeciwko zmianom. Aby ułatwić wprowadzenie zmian,... (Zobacz pełen opis)


Arbitraż - Sposób rozwiązywania konfliktów polegający na tym, że trzecia strona narzuca rozwiązanie konfliktu skłóconym partnerom. )

Artefakty - Są najłatwiejszymi do określenia składnikami kultury organizacyjnej. Mają one bezpośredni wpływ na zachowanie człowieka w... (Zobacz pełen opis)

Autokrata surowy - Jest zdecydowanie apodyktyczny, lecz sprawiedliwy w stosowaniu swych zasad. Jest pryncypialny, działa w myśl przyjętych... (Zobacz pełen opis)

Autokrata życzliwy - Odczuwa spoczywający na nim ciężar odpowiedzialności moralnej za swoich ludzi, pragnie stworzyć im jak najlepsze... (Zobacz pełen opis)

Behawioralne podejście do zarządzania - Rozwijane było przez wielu autorów i przedstawicieli różnych kierunków teoretycznych. Jednym z tych kierunków była... (Zobacz pełen opis)

Biznes plan i jego typowa struktra - Biznes plan to: • dokument określający postępowanie przedsiębiorstwa w pewnym okresie czasu • przewodnik dla jego... (Zobacz pełen opis)

Błędy w negocjacjach - To: 1. nadmierne zaufanie - wynika z niewłaściwego rozpoznania rzeczywistej preferencji partnera 2. brak zaufania - obniżenie... (Zobacz pełen opis)

Budowa modeli ekonomicznych - W procesie budowy modeli ekonomicznych firmy należy brać pod uwagę następujące założenia: 1. Funkcjonowanie firmy w... (Zobacz pełen opis)

Budowa zrównoważonej karty wyników - Budując zrównoważoną kartę wyników należy pamiętać, iż stosowany w niej zestaw celów, zadań i mierników... (Zobacz pełen opis)

Burza mózgów - (z ang. brainstorming lub brainstorm session), zwana również twórczą dyskusją, stanowi niekonwencjonalny sposób zespołowego poszukiwania... (Zobacz pełen opis)

Burza mózgów - Brainstorming - OSBORN 1965 r. Początkowo wszyscy myśleli, że technika nadawała się tylko do marketingu. Składa się z... (Zobacz pełen opis)

Strona 1 z 22
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

© ABC Ekonomii - ABC Ekonomii | Mapa