Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza kosztów | logistyka dystrybucji | strategia marki | ROA | zarządzanie strategiczne | marka rodzinna | podstawy statystyki | doskonalenie pracowników |

Zarządzanie marketingiem

Sposób zarządzania oparty na ogólnej filozofii marketingu jako działalności zmierzającej do osiągnięcia własnych celów przez aktywne kształtowanie rynku jak najlepsze zaspakajanie potrzeb klientów.

Zarządzanie marketingowe wymaga zwłaszcza: 1 dokonania wyboru lub określenia potencjalnych nabywców i rodzaju zaspakajanych potrzeb 2 szczegółowego rozpoznania preferencji, pragnień i możliwości nabywców oraz stopnia ich zaspokajania przy uwzględnieniu działań konkurentów 3 zaplanowania odpowiedniej strategii marketingowej 4 realizacji planów odpowiednio ukształtowanych formach organizacyjnych i przy wykorzystaniu właściwych systemów kierowania i kontroli wyników.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
5 stron(-y)
Podstawy logistyki
22 stron(-y)
Zarządzanie procesowe - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Controlling bankowy
11 stron(-y)
Zarządzanie przez cele - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 199 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii