Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing w Internecie | model Kurta Lewina | strategia marketingowa | system motywacyjny | formuła 4P | ocena pracowników | hipoteza | koszty |

Zarządzanie (strona: 4)

Typy menedżerów czyli menedżerowie którzy rządzą w firmach - Definicja menedżera Definicja określa, iż menedżer to osoba, której podstawowym zadaniem jest realizacja...)
Definicja zarządzania wg Taylora - Zarządzanie to bardzo rozległe zagadnienie i ciężko zdecydować, która definicja zarządzania jest najtrafniejsza. ...)
Techniki negocjajne - to: - Stawianie wysokich żądań – rozpoczęcie negocjacji z wysokiego...)
Działania marketingowe gospodarstwa agroturystycznego - Ze względu na ograniczone możliwości oddziaływania przez gospodarstwo na klientów takimi instrumentami jak dystrybucja i...)
Znaczenie instrumentów marketingu - mix w tworzeniu wizerunku gospodarstwa agroturystycznego - Marketing – mix w firmach usługowych a więc i gospodarstwach agroturystycznych tworzą elementy 5 x...)
Otoczenie gospodarstwa agroturystycznego - Otoczenie bliższe (bezpośrednie) – to otoczenie na które firma może wywierać wpływ i od jej...)
Wizerunek gospodarstwa agroturystycznego - Kształtowanie wizerunku gospodarstwa agroturystycznego jest procesem długofalowym, wymagającym opracowania ogólnej koncepcji i planu działań. Koncepcja...)
Cechy dobrego menedżera - Do tych cech możemy zaliczyć m.in.: - wysokie kwalifikacje zawodowe...)
Zarządzanie w podmiotach gospodarczych - Przez organizację pracy osiąga się wyznaczone cele w sposób optymalnie  efektywny. Wytyczną do osiągnięcia...)
Teoria X i teoria Y - Douglas McGregor - Profesor zarządzania z Massachusetts Institute of Technology, Douglas McGregor, opisał dwa sprzeczne poglądy na temat...)
Czym jest motywacja pracowników - Literatura wskazuje na motywację rozumianą jako ogół motywów, które wpływają na decyzję człowieka: o zachowaniu,...)
Etapy przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej - To: 1. Część wprowadzająca 2. Część zasadnicza: ...)
Konflikt w przedsiębiorstwie - Konflikt to sytuacja, w której zachodzi różnica zdań, sprzeczność interesów, jednostek lub grup społecznych. ...)
Jakimi cechami powinien odznaczać się kierownik - Te cechy to m.in.: - doświadczenie i kwalifikacje, ...)
Korzyści z pracy i jej negatywne skutki - Np.: Korzyści z pracy: samorealizacja, wynagrodzenie, rozwój intelektualny, utrzymywanie więzi...)
Zasady organizacji pracy - To: - podział pracy – podzielenie zadania podstawowego na mniejsze...)
Idealna struktura organizacyjna - Powinna: • stanowić ramy działań organizacyjnych (wykonawczych i zarządzających), ...)
Kryteria wyboru struktury organizacyjnej - Kryteria, które powinny być uwzględniane przy wyborze struktury organizacyjnej: •...)
Funkcje struktury organizacyjnej - Struktura organizacyjna to: - wewnętrzna budowa organizacji - sposób zespolenia poszczególnych...)
Jak ustalić kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstwa - Aby ustalić kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstwo musi sobie odpowiedzieć na następujące pytana: ...)
Charakterystyka i cechy wizji przedsiębiorstwa - Wizja przedsiębiorstwa oznacza koncepcję przyszłej organizacji, jej funkcjonowania i pożądanego rozwoju. Określa się przez to...)
Charakterystyka i cechy misji przedsiębiorstwa - Misja przedsiębiorstwa oznacza posłannictwo pełnione przez przedsiębiorstwo w swojej branży. Zarazem określa odrębność firmy i...)
Budowa zrównoważonej karty wyników - Budując zrównoważoną kartę wyników należy pamiętać, iż stosowany w niej zestaw celów, zadań i mierników...)
Zrównoważona karta wyników - Jest narzędziem wspomagającym realizację strategii działalności przedsiębiorstwa, po wdrożeniu którego przedsiębiorstwo bardzo szybko może zauważyć...)
Zasada synergii - Oznacza, że współpraca i wzajemne oddziaływanie odrębnych działów w organizacji prowadzą do większej ich efektywności,...)
Struktura zarządzania przedsiębiorstwem - Wyróżniamy trzy zasadnicze wymiary zarządzania: 1. według przedmiotu zarządzania: dziedziny...)
Efekt organizacyjny - Efekt organizacyjny jest to przeciętna nadwyżka korzyści jakie przypadają na jednego członka zespołu współdziałającego w...)
Cechy kultury organizacyjnej - Wyróżnić możemy następujące cechy: - Innowacja i podejmowanie ryzyka to...)
Czynniki kształtujące wizerunek firmy - To: Tożsamość czyli: - nazwa -...)
Zarządzanie metodą otwartej księgi - Jest to najnowsza metoda, której celem jest informowanie pracowników po to by mogli oni podejmować...)

Strona 4 z 17
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>