Zarządzanie (strona: 4)
✅Typy menedżerów czyli menedżerowie którzy rządzą w firmach - Definicja menedżera Definicja określa, iż menedżer to osoba, której podstawowym zadaniem jest realizacja...)
✅Definicja zarządzania wg Taylora - Zarządzanie to bardzo rozległe zagadnienie i ciężko zdecydować, która definicja zarządzania jest najtrafniejsza. ...)
✅Techniki negocjajne - to: - Stawianie wysokich żądań – rozpoczęcie negocjacji z wysokiego...)
✅Działania marketingowe gospodarstwa agroturystycznego - Ze względu na ograniczone możliwości oddziaływania przez gospodarstwo na klientów takimi instrumentami jak dystrybucja i...)
✅Znaczenie instrumentów marketingu - mix w tworzeniu wizerunku gospodarstwa agroturystycznego - Marketing – mix w firmach usługowych a więc i gospodarstwach agroturystycznych tworzą elementy 5 x...)
✅Otoczenie gospodarstwa agroturystycznego - Otoczenie bliższe (bezpośrednie) – to otoczenie na które firma może wywierać wpływ i od jej...)
✅Wizerunek gospodarstwa agroturystycznego - Kształtowanie wizerunku gospodarstwa agroturystycznego jest procesem długofalowym, wymagającym opracowania ogólnej koncepcji i planu działań. Koncepcja...)
✅Cechy dobrego menedżera - Do tych cech możemy zaliczyć m.in.: - wysokie kwalifikacje zawodowe...)
✅Zarządzanie w podmiotach gospodarczych - Przez organizację pracy osiąga się wyznaczone cele w sposób optymalnie efektywny. Wytyczną do osiągnięcia...)
✅Teoria X i teoria Y - Douglas McGregor - Profesor zarządzania z Massachusetts Institute of Technology, Douglas McGregor, opisał dwa sprzeczne poglądy na temat...)
✅Czym jest motywacja pracowników - Literatura wskazuje na motywację rozumianą jako ogół motywów, które wpływają na decyzję człowieka: o zachowaniu,...)
✅Etapy przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej - To: 1. Część wprowadzająca 2. Część zasadnicza: ...)
✅Konflikt w przedsiębiorstwie - Konflikt to sytuacja, w której zachodzi różnica zdań, sprzeczność interesów, jednostek lub grup społecznych. ...)
✅Jakimi cechami powinien odznaczać się kierownik - Te cechy to m.in.: - doświadczenie i kwalifikacje, ...)
✅Korzyści z pracy i jej negatywne skutki - Np.: Korzyści z pracy: samorealizacja, wynagrodzenie, rozwój intelektualny, utrzymywanie więzi...)
✅Zasady organizacji pracy - To: - podział pracy – podzielenie zadania podstawowego na mniejsze...)
✅Idealna struktura organizacyjna - Powinna: • stanowić ramy działań organizacyjnych (wykonawczych i zarządzających), ...)
✅Kryteria wyboru struktury organizacyjnej - Kryteria, które powinny być uwzględniane przy wyborze struktury organizacyjnej: •...)
✅Funkcje struktury organizacyjnej - Struktura organizacyjna to: - wewnętrzna budowa organizacji - sposób zespolenia poszczególnych...)
✅Jak ustalić kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstwa - Aby ustalić kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstwo musi sobie odpowiedzieć na następujące pytana: ...)
✅Charakterystyka i cechy wizji przedsiębiorstwa - Wizja przedsiębiorstwa oznacza koncepcję przyszłej organizacji, jej funkcjonowania i pożądanego rozwoju. Określa się przez to...)
✅Charakterystyka i cechy misji przedsiębiorstwa - Misja przedsiębiorstwa oznacza posłannictwo pełnione przez przedsiębiorstwo w swojej branży. Zarazem określa odrębność firmy i...)
✅Budowa zrównoważonej karty wyników - Budując zrównoważoną kartę wyników należy pamiętać, iż stosowany w niej zestaw celów, zadań i mierników...)
✅Zrównoważona karta wyników - Jest narzędziem wspomagającym realizację strategii działalności przedsiębiorstwa, po wdrożeniu którego przedsiębiorstwo bardzo szybko może zauważyć...)
✅Zasada synergii - Oznacza, że współpraca i wzajemne oddziaływanie odrębnych działów w organizacji prowadzą do większej ich efektywności,...)
✅Struktura zarządzania przedsiębiorstwem - Wyróżniamy trzy zasadnicze wymiary zarządzania: 1. według przedmiotu zarządzania: dziedziny...)
✅Efekt organizacyjny - Efekt organizacyjny jest to przeciętna nadwyżka korzyści jakie przypadają na jednego członka zespołu współdziałającego w...)
✅Cechy kultury organizacyjnej - Wyróżnić możemy następujące cechy: - Innowacja i podejmowanie ryzyka to...)
✅Czynniki kształtujące wizerunek firmy - To: Tożsamość czyli: - nazwa -...)
✅Zarządzanie metodą otwartej księgi - Jest to najnowsza metoda, której celem jest informowanie pracowników po to by mogli oni podejmować...)
Strona 4 z 17 <<< - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 - >>> |