Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
koszty zmienne | zarządzanie kapitałem obrotowym | ekonometria | system bankowy | restrukturyzacja | karty kredytowe | ubezpieczenia społeczne | ocena pracowników |

Zarządzanie strategiczne (strona: 1)

Fazy formułowania strategii marketingowej - Precyzyjnie sformułowana strategia marketingowa ma bardzo duże znaczenie dla przedsiębiorstwa, ponieważ umożliwia ona efektywne reagowanie...)
4 poziomy strategii wg Thompsona i Stricklanda - strategia utożsamiana jest z procesem tworzenia strategicznego planu działania, to również określona pozycja przedsiębiorstwa w...)
Model 7S firmy McKinsey - Model 7S czasami nazywany Modelem 7S McKinseya, to model zarządzania opracowany przez Toma Petersa i...)
Outsourcing kontraktowy (zewnętrzny) - Outsourcing kontraktowy, znany również jako outsourcing zewnętrzny, to praktyka polegająca na powierzeniu przez firmę części...)
Alianse przedkonkurencyjne - Alianse przedkonkurencyjne (z ang. precompetitive alliance) charakteryzują się wysokim potencjałem konfliktu i niskim stopniem interakcji...)
Alianse niekonkurencyjne - Alianse niekonkurencyjne (z ang. noncompetitive alliance) zawierane przez firmy o wysokim poziomie interakcji ale o...)
Alianse na rzecz konkurencji - Alianse na rzecz konkurencji (z ang. procompetitive alliance) zawierane są w przypadku niskiego potencjału konfliktu...)
Alianse konkurencyjne - Alianse konkurencyjne (z ang.competitive alliance) to najbardziej ryzykowne z aliansów, łączą wysoki potencjał konfliktu i...)
Balanced scorecard (Zrównoważona karta wyników) - geneza powstania i omówienie koncepcji - Balanced scorecard czyli Zrównoważona karta wyników jest to narzędzie wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem od strony planowania,...)
Internacjonalizacja oraz elementy strategii internacjonalizacji - Internacjonalizacja to każdy rodzaj działalności gospodarczej podejmowanej przez przedsiębiorstwo za granicą. Generalnie proces internacjonalizacji rozpatruje...)
Model PESTEL - czym jest i jakie grupy czynników analizuje? - Model PESTEL to narzędzie analityczne, które służy do analizy otoczenia przedsiębiorstwa czyli czynników zewnętrznych mogących...)
Zalety i wady zarządzania strategicznego - Definicja zarządzania, zarządzania strategicznego i strategii Zarządzanie to proces, który...)
Raportowanie społeczne - Raportowanie społeczne to proces zbierania, analizowania i prezentowania informacji na temat działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo...)
Społeczna odpowiedzialność biznesu - Społeczna odpowiedzialność biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR) to podejście polegające na dobrowolnym podejmowaniu działań...)
Zarządzanie zrównoważonym rozwojem - Zarządzanie zrównoważonym rozwojem (ang. Sustainable Development Management) to podejście do zarządzania, które łączy cele ekonomiczne,...)
3 strategie Portera - strategia minimalnych kosztów, zróżnicowania i koncentracji - Porter wyróżnił trzy podstawowe strategie rynkowe: minimalnych kosztów, zróżnicowania oraz koncentracji. Aby zbudować przewagę konkurencyjną...)
Strategie działania firm - strategie ataku i uniku - Wzorzec ten polega na okresowych atakach i inteligentnych obronach lub omijaniu konkurencji. Punktem wyjścia są...)
Definicja grona w zarządzaniu strategicznym - Kilka najpopularniejszych definicji grona: - Grono będące skoncentrowaną geograficznie formą...)
Analiza gron w analizie konkurencji i zarządzaniu strategicznym - Analiza konkurencji stanowi niezwykle ważny element analizy strategicznej przedsiębiorstwa, rozumianej jako badanie i identyfikowanie obecnych...)
Koncepcja Business Process Reengineering (BPR) - Koncepcja Business Process Reengineering nazywana także zarządzaniem procesowym zakłada dokonywanie radykalnych zmian w całym przedsiębiorstwie....)
Jakie są przyczyny powstawania aliansów strategicznych? - Przyczyn może być sporo i zależą one od sytuacji danych przedsiębiorstw, które mają zamiar zawrzeć...)
Jakich informacji dostarcza mapa grup strategicznych? - • Do jakiej grupy strategicznej należy badane przez ciebie przedsiębiorstwo • Jakich firma...)
Jak zbudować mapę grup strategicznych? - Skup się na realizacji najważniejszych etapów budowy: • Zbuduj listę...)
Identyfikacja grup strategicznych - Grupa strategiczna: firmy funkcjonujące w sektorze, nie konkurują z tymi grupami, które posługują się zbliżonymi...)
Defensywna i ofensywna strategia działania firmy - Wyróżniamy dwa podstawowe rodzaje strategii: • Strategii defensywna (relatywna, zachowawcza, asekuracyjna, biurokratyczna) ...)
12 reguł tworzenia strategii przedsiębiorstwa (firmy) - Formułując strategie menadżerowie powinni kierować się m.in. następującymi zasadami: 1....)
Struktura procesu zarządzania strategicznego - W zależności od koncepcji strategii oraz koncepcji jej formułowania proponowane są różne modele procesu zarządzania...)
Planowanie strategiczne jednostek terytorialnych - Planowanie strategiczne jest systematyczną metodą zarządzania zmianami oraz budowania szerokiego konsensusu wśród społeczności lokalnej, odnośnie...)
Zasady planowania - Planowanie jest procesem podejmowania decyzji obejmującym wyznaczenie celów organizacji w konkretnej perspektywie czasu i określenia...)
Strategia unikania konkurencji - Strategia unikania konkurencji jest to najbardziej wyrafinowana i wszechstronna strategia, której celem jest uniknięcie każdej...)

Strona 1 z 9
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  -  >>>