Zasady organizacji pracy
To:
- podział pracy – podzielenie zadania podstawowego na mniejsze fragmenty,
- koncentracji – polega na tym aby w jednym miejscu skupić podobne lub jednakowe czynności,
- harmonizacji – polega na tym aby dobrać odpowiednio pod względem ilościowym czynniki ludzkie i rzeczowe,
- ekonomizacji działania (mini-max) – przy minimalnych nakładach mieć maksymalne korzyści,
- optymalnego wyniku działania – związana z tym, że po przekroczeniu pewnych parametrów nasza wydajność spada (zatrudnienie pracownika w odpowiednich dziedzinach),
- indywidualizacji – polega na tym aby dostosować stanowisko pracy i zadania na nim wykonywane do kwalifikacji, umiejętności i zamiłowań pracowników,
- intensyfikacji – polega na ciągłym dążeniu do poprawienia efektywności i skuteczności działania.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (13 stron A4)
2. (17 stron A4)
3. (15 stron A4)
4. (5 stron A4)
5. (2 stron A4)
6. (38 stron A4)
7. (9 stron A4)
8. (12 stron A4)
9. (20 stron A4)
10. (3 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.7 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.5 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.7 stron)
9. (1.3 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Zasady organizacji pracy
Zasady organizacji pracy
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 199 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|