Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
produkty bankowe | wizja | szczeble zarządzania | restrukturyzacja przedsiębiorstw | BEP | zarządzanie ryzykiem | budżet JST | VBM |

Zasady organizacji pracy

To:

- podział pracy – podzielenie zadania podstawowego na mniejsze fragmenty,
- koncentracji – polega na tym aby w jednym miejscu skupić podobne lub jednakowe czynności,
- harmonizacji – polega na tym aby dobrać odpowiednio pod względem ilościowym czynniki ludzkie i rzeczowe,
- ekonomizacji działania (mini-max) – przy minimalnych nakładach mieć maksymalne korzyści,
- optymalnego wyniku działania – związana z tym, że po przekroczeniu pewnych parametrów nasza wydajność spada (zatrudnienie pracownika w odpowiednich dziedzinach),
- indywidualizacji – polega na tym aby dostosować stanowisko pracy i zadania na nim wykonywane do kwalifikacji, umiejętności i zamiłowań pracowników,
- intensyfikacji – polega na ciągłym dążeniu do poprawienia efektywności i skuteczności działania.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Negocjacje - praca (⭐bibliografia)
16 stron(-y)
Organizacja wirtualna i fraktalna - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Zarządzanie procesowe - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Kultura organizacji w USA
8 stron(-y)
Kultura organizacyjna - referat (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Kultura organizacji - referat (⭐bibliografia)
17 stron(-y)
Zarządzanie zmianami organizacyjnymi (⭐bibliografia)
15 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Zasady projektowania struktury organizacyjnej (0.2 stron)
2. Biurokracja - zasady cechy i dysfunkcje (0.7 stron)
3. Międzynarodowy system walutowy (0.4 stron)
4. Organizowanie (0.5 stron)
5. Role menedżera (0.3 stron)
6. Płaca (0.2 stron)
7. Procedura procesu kadrowego (0.2 stron)
8. Proces kierowania (0.7 stron)
9. Zasada liniowości (1.3 stron)
10. Zasady naukowego zarządzania wg H. Fayola: (0.7 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Zasady organizacji pracy

Zasady organizacji pracy
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 199 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii