| Strona główna | Prace wykłady i ściągi | Opracowania na CD | Wymiana - kody | Pomoc | Regulamin | Linki | Kontakt |




4200 opracowań - kliknij tutaj i pobierz na dysk

Pomoce dla studentów:

Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Możemy Ci w czymś pomóc?
Szukasz konkretnego tematu? Napisz do nas. Znadziemy opracowania dla Ciebie.

Dołącz do grupy czytelników biuletynu serwisu ABC Ekonomii, aby otrzymywać informacje o nowościach, nowych pracach, bonusach... więcej>>


Poradnik Jak krok po kroku napisać pracę magisterską




Ściąga z marketingu 2


Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji, synergia, zarządzanie marketingowe, ewolucja marketingu, mikro i makromarketing, marketing usług finansowych, 4P (mix), analiza PEST, planowanie strategiczne, misja firmy, uwarunkowania misji wg Philipa Kotlera, analiza swot, planowanie strategiczne, typy strategii wg Portera, siła napędowa konkurencji, benchmarking, model kano, segmenty konsumenckie, kryteria segmentacji rynku klientów, asortyment, cykl życia produktu, strategia szybkiego zbierania śmietanki, powolnego zbierania śmietanki, szybka penetracja, strategia powolnej penetracji, doskonalenia produktu, pozycjonowanie produktu, korzyści marki i etapy jej budowania, promocja, dystrybucja. (2 strony po 4 kolumny)

Pliki podobne tematycznie: #





Aby pobierać pliki wpisz kod:
Podaj swój adres e-mail:

Opracowania napisane są w programie Word. Po pobraniu na dysk można je odczytać, zmieniać i drukować.





Plik pt. Ściąga z marketingu 2 należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing.
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.


Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat
Plan promocji wody mineralnej - projekt
Polityka asortymentowa
Proces dystrybucji
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji


Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Podstawy marketingu
Ściąga z marketingu
Test z marketingu międzynarodowego
Wykłady z marketingu - opracowanie
Wykłady z marketingu międzynarodowego


© ABC Ekonomii - ABC Ekonomii | mapa serwisu | słownik | tematy | tematyczne | Nasze serwisy: Biznes plan