Sponsoring sportowy
Skład pracy: definicja, cele i rodzaje sponsoringu oraz ich charakterystyka (finansowy, rzeczowy, usługowy, osobowy, instytucjonalny, projektowy, wyłączny, ko-sponsoring, imienny, emblematowy, skoncentrowany, zróżnicowany, jednorazowy, długookresowy), powody dla których firmy decydują się na sponsoring w sporcie, podstawowe założenia skutecznego sponsoringu, cele i ich omówienie (kreowanie marki, wzrost sprzedaży, budowanie relacji z klientem, kontakty biznesowe, zwiększenie morale pracowników, cross-promotion), plan sponsoringu, realizacja strategii, budżet, kontrola działań, media, sport w strategii marketingowej firmy Samsung. (20 stron)
Liczba stron: 20
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy
Podobne opracowania: #sponsoring #marka #public relations #marketing sportowy #promocja
Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy
nie klikać w linki do formularza zamawienia.
Na stronie znajduje się 557 plików (9879 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie jest 548 plików) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 takich plików) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
JUŻ WKRÓTCE |
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 548 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 9 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (9 plików) i Premium (9 plików).
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Sponsoring sportowy należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Sponsoring sportowy pobrały na dysk również:
Sponsoring - referat (Liczba stron: 14)
Promocja - referat (Liczba stron: 14)
Reklama w Internecie (Liczba stron: 13)
Promocja jako element marketingu (Liczba stron: 30)
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (Liczba stron: 26)
Praca menedżera w public relations (Liczba stron: 13)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Sponsoring w sporcie - Wymieniany jako podstawowe narzędzie marketingowe w sporcie, daje łatwo przekuć na pieniądze potrzebne do osiągnięcia sukcesów, jednocześnie zapewniający wysoką widoczność sponsorowi kiedy owe sukcesy się...
Definicja sponsoringu - Sponsoring jest narzędziem promującym dany produkt lub daną firmę w związku ze sponsorowanym przedsięwzięciem.
Naturalnie wielką rolę odgrywa tu prestiż przedsięwzięcia - generalnie można stwierdzić,...
Rodzaje sponsoringu - Sponsoring to forma marketingu, w której firma, organizacja lub jednostka wspiera finansowo lub w inny sposób wydarzenia, inicjatywy lub osoby w zamian za promocję swojej...
Sponsoring dobrej sprawy - prospołeczny - Koncertuje się na osiąganiu komercyjnych korzyści z finansowania celów społecznych.
Organizacje wspierają fundacje charytatywne, przekazując środki pieniężne czy produkty np. McDonald’s zapewnia posiłki wolontariuszom zbierającym datki...
Sponsoring mediów - Stanowi najpopularniejsze narzędzie komunikacji marketingowej. Przedmiotem sponsoringu staja się programy telewizyjne i audycje radiowe, a także artykuły prasowe.
Przedsiębiorstwa ponoszą część kosztów produkcji lub transmisji...
|