Wyszukiwarka serwisu

Sprzedaż osobista

Skład opracownia: istota i znaczenie sprzedaży osobistej, zmiany w zakresie zarządzania sprzedażą osobistą, proces sprzedaży i jego etapy, proces zarządzania personelem, wyznaczenie celów, projektowanie strategii i struktury organizacyjnej personelu, kierowania pojedynczymi jednostkami i całymi zespołami sprzedawców, kontrola. (13 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #sprzedaż osobista, #marketing bezpośredni, #strategia sprzedaży,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Sprzedaż osobista należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Sprzedaż osobista (Liczba stron: 13)
Promocja jako narzędzie marketingu (Liczba stron: 10)
Promocja jako element marketingu (Liczba stron: 30)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)
Marketing przemysłowy - opracowanie (Liczba stron: 26)
Wykłady z marketingu - opracowanie (Liczba stron: 22)