Strategie marketingowe - referat
Skład pracy: definicja strategii marketingowej, wybór odpowiedniej strategii marketingowej, schemat procedury budowy, strategia liderów rynkowych, pretendentów rynkowych, naśladowców, specjalistów, strategia Peter’a F. Drucker’a, rogatki, wyspecjalizowanych umiejętności, wyspecjalizowanego rynku, japońskie strategie marketingowe, wybór rynku, wchodzenie na rynek, budowa i ochrona udziału, strategia ofensywna H.I. Ansoffa, dyferencjacji, cena-jakość, okazji rynkowej, penestracji rynku, 'uderz i znikaj', luksusu rynkowego, macierz jakość-cena, strategia push, pull (+ schematy). (25 stron)
Liczba stron: 25
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura)
Podobne opracowania: #strategie marketingowe #macierz Ansoffa
Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy
nie klikać w linki do formularza zamawienia.
Na stronie znajduje się 557 plików (9879 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie jest 548 plików) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 takich plików) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
JUŻ WKRÓTCE |
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 548 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 9 plików) | TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 548 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 9 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (9 plików) i Premium (9 plików).
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Strategie marketingowe - referat należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Strategie marketingowe pobrały na dysk również:
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (Liczba stron: 30)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej (Liczba stron: 17)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Charakterystyka strategii biznesu - To:
I. 1. strategie konkurencji
- ofensywne
- zróżnicowania
- koncentracji
- wyczekiwania
- zintegrowania
- kosztowe
- defensywne
2. strategie współpracy
- relacyjne
3. strategie przetrwania
4. strategie redukcji i wycofania się
II strategie marketingowe
-...
Informacja marketingowa - Informacją marketingową nazywamy wszelką informację wykorzystywaną w procesie marketingowego zarządzania firmą, przynoszącą wiedzę, która pozwala redukować niepewność decyzji związanych z realizacją marketingu strategicznego (cele firmy,...
Firmy rodzinne i tendencje ich strategii - Są one następujące:
- Cele strategiczne i wizja rozwoju family business splecione z celami rodzi
- Strategie firm rodzinnych mają z reguły charakter właścicielski
- Strategie...
Strategie content marketingowe i etapy procesu ich tworzenia - Strategie content marketingowe to według definicji plany działania, które koncentrują się na tworzeniu i dystrybucji wartościowego, przydatnego i interesującego dla klientów i potencjalnych klientów treści,...
Strategie marketingowe banku - Strategia:
- agregacyjna - opiera się na jednym programie działalności bankowej, na oferowaniu zunifikowanych, ze standaryzowanych produktów oraz na stosowaniu jednolitych kanałów dystrybucji i środków...
|