Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Strategie marketingowe - referat

Skład pracy: definicja strategii marketingowej, wybór odpowiedniej strategii marketingowej, schemat procedury budowy, strategia liderów rynkowych, pretendentów rynkowych, naśladowców, specjalistów, strategia Peter’a F. Drucker’a, rogatki, wyspecjalizowanych umiejętności, wyspecjalizowanego rynku, japońskie strategie marketingowe, wybór rynku, wchodzenie na rynek, budowa i ochrona udziału, strategia ofensywna H.I. Ansoffa, dyferencjacji, cena-jakość, okazji rynkowej, penestracji rynku, 'uderz i znikaj', luksusu rynkowego, macierz jakość-cena, strategia push, pull (+ schematy). (25 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).

Podobne opracowania: #strategie marketingowe #macierz Ansoffa


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Strategie marketingowe - referat należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Strategie marketingowe pobrały na dysk również:
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (Liczba stron: 30)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej (Liczba stron: 17)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)


Krótko, ale na temat:
Charakterystyka strategii biznesu - To: I. 1. strategie konkurencji - ofensywne - zróżnicowania - koncentracji - wyczekiwania - zintegrowania - kosztowe - defensywne 2. strategie współpracy - relacyjne 3. strategie przetrwania 4. strategie redukcji i wycofania się II strategie marketingowe - ofensywne - penetracji rynku - rozwoju rynku - rozwoju produktu - dywersyfikacji (pozioma, pionowa, lateralna) - cenowe (skimmingowa, penetracji)
Firmy rodzinne i tendencje ich strategii - Są one następujące: - Cele strategiczne i wizja rozwoju family business splecione z celami rodzi - Strategie firm rodzinnych mają z reguły charakter właścicielski - Strategie firm rodzinnych mają częściej charakter inkrementalny - Strategie firm rodzinnych w większości przypadków obejmują strategie...
Informacja marketingowa - Informacją marketingową nazywamy wszelką informację wykorzystywaną w procesie marketingowego zarządzania firmą, przynoszącą wiedzę, która pozwala redukować niepewność decyzji związanych z realizacją marketingu strategicznego (cele firmy, marketingowe strategie działania) i operacyjnego (konfiguracje marketingu-mix). Informacje marketingowe muszą być:dokładne, trafne, wiarygodne, spójne,...
Strategie pozycjonowania marki - Wyróżnic możemy następujące strategie: - Pozycjonowanie w jednym segmencie rynku - Pozycjonowanie w wielu segmentach rynku - Pozycjonowanie adaptacyjne (repozycjonowanie) - na skutek zmian rynkowych - Pozycjonowanie defensywne - blisko już znanego produktu firmy - Pozycjonowanie imitacyjne - blisko produktów konkurencji - Pozycjonowanie antycypacyjne -...
Strategie marketingowe banku - Strategia: - agregacyjna - opiera się na jednym programie działalności bankowej, na oferowaniu zunifikowanych, ze standaryzowanych produktów oraz na stosowaniu jednolitych kanałów dystrybucji i środków popierania sprzedaży. - innowacyjna - ciągłe wprowadzanie nowych produktów na rynek. Założeniem jest wyprzedzanie potrzeb i...