AIDA
-
Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
Liczba stron: 22
-
Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
Liczba stron: 72
-
Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
Liczba stron: 30 - ✅Przypisy
-
Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
Liczba stron: 24
Krótkie informacje z Kompendium
- Model AIDA - Sama nazwa modelu AIDA jest akronimem słów opisujących działanie reklamy.
Tak więc rozwinięcie skrótu AIDA to:
Attention (zwrócić uwagę np. na produkt, firmę, markę)
Interest (zainteresowanie np.... (1.2 stron A4)
- Etapy lejka sprzedażowego AIDA w 3 etapach i 9 krokach - Zacznijmy od prostej, obrazowej definicji lejka sprzedażowego. Lejek sprzedażowy to sposób myślenia o procesie sprzedaży. To narzędzie pomaga firmom zrozumieć, jakie kroki są potrzebne, aby... (1.8 stron A4)
- Co to jest Model AIDA - W modelu AIDA, który odnosi się jedynie do reklamy, najbardziej istotne są jego pierwsze etapy. Jeżeli reklama przyciągnie uwagę potencjalnego odbiorcy, sprawi, że zapozna się... (1.7 stron A4)
- Co wziąć pod uwagę przy dokonywaniu wyboru odpowiednich środków reklamy? - Przy dokonywaniu wyboru odpowiednich środków reklamy należy wziąć pod uwagę:
1. zasięg i selektywność oddziaływania poszczególnych środków reklamy - od wielkości tego zasięgu zależy bowiem... (0.6 stron A4)
- Modele ułatwiające akceptowanie zmian - By zmniejszyć lub eliminować niepowszechność akceptacji można wykorzystać różne modele znane w innych sferach działalności organizacyjnej, ale odpowiadające dostosowaniu do sfery wdrażania zmiany.
Są to:
1. AIDA
2.... (2.1 stron A4)
|