MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu


Analiza portfelowa


  • Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie - Skład pracy: funkcje marketingu oraz podstawowe zasady organizacji w przedsiębiorstwie, otoczenia marketingowe (+ schemat) - ekonomiczne, technologiczne, społeczne, demograficzne, międzynarodowe,...
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia



  • Plan marketingowy producenta napojów chłodzących - Skład planu marketingowego: streszczenie - główne cele i zamierzenia, istota przedsięwzięcia, korzyści, koszty, nakłady oraz zyski, źródła, wysokość i warunki...
    Liczba stron: 55

  • Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego - Analizie poddano średniej wielkości zakład fryzjerski. W jej skład wchodzi analiza makrootoczenia - metoda scenariuszowa, analiza tendencji w otoczeniu, otoczenie...
    Liczba stron: 25 - ☑Bibliografia

  • Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa - Skład opracowania: omówiono tu kilka metod analiz potencjału przedsiębiorstwa: bilans strategiczny przedsiębiorstwa, analiza kluczowych czynników sukcesu, model łańcucha wartości, cykl...
    Liczba stron: 14

  • Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego - Skład analizy: historia i przedmiot działalności spółki, misja i cele, struktura organizacyjna, analiza makrootoczenia (+ schemat), charakterystyka otoczeń (otoczenie ekonomiczne,...
    Liczba stron: 28



  • Analiza marketingowa producenta kostki brukowej - Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza...
    Liczba stron: 37 - ☑Bibliografia

  • Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej - Zawartość planu: podstawowe wiadomości o firmie, ankieta, koncepcja i plan strategiczny, analiza otoczenia, Swot, macierz BCG (Boston Consulting Group), cele...
    Liczba stron: 17

  • Metody analizy marketingowej - Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu...
    Liczba stron: 11 - ☑Bibliografia

  • Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej - Elementy składowe samej analizy to: misja firmy, cele strategiczne, styl zarządzania, struktura firmy, analiza otoczenia dalszego przedsiębiorstwa, struktura czynników otoczenia...
    Liczba stron: 27

  • Strategia i polityka marketingowa firmy - Projekt napisany na przykładzie konkretnej firmy. Skład projektu to: metoda portfelowa BCG (Boston Consulting Group), wskaźniki - udział w sprzedaży,...
    Liczba stron: 14

  • Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
    Liczba stron: 30 - ☑Bibliografia

  • Zagadnienia zarządzania strategicznego - Zbiór omówionych zagadnień z zarządzania strategicznego (ZS), a w nim m.in.: pojęcie zarządzania wg P.Druckera i Griffina, etapy zarządzania...
    Liczba stron: 14

  • Zarządzanie marketingowe - opracowanie - Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe,...
    Liczba stron: 20

  • Zarządzanie marketingowe - zagadnienia - Skład opracowania: struktura zarządzania przedsiębiorstwem (3 wymiary), fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa, marketing a zarządzanie marketingiem (ZM), funkcje i proces ZM...
    Liczba stron: 19

  • Podstawy zarządzania strategicznego - Skład opracowania: definicja zarządzania strategicznego, użytkownicy analizy strategicznej, metodyka planowania, makrootoczenie i jego składniki, otoczenie konkurencyjne, otoczenie ekonomiczne, stopa wzrostu...
    Liczba stron: 32

  • Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
    Liczba stron: 2

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
    Liczba stron: 7

  • Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota - Skład analizy: streszczenie wykonawcze, charakterystyka firmy, misja, cele, analiza mikroekonomiczna, nabywców, popytu, konkurencji, pozycji przedsiębiorstwa, metoda Little`a - macierz pozycji...
    Liczba stron: 28

  • Analiza statystyczna - poziom życia - Przedmiotem pracy jest analiza danych statystycznych. W analizie przedstawiono: wykres rozrzutu dla zmiennej, rozkład parametru na histogramie, wykres normalności, przedziały...
    Liczba stron: 20

  • Analiza progu rentowności - referat - Praca teoretyczna wraz ze wzorami i wykresami: analiza kosztów własnych, analiza kosztów w układzie rodzajowym, całkowitych w układzie kalkulacyjnym, badanie...
    Liczba stron: 12 - ☑Bibliografia

  • Analiza SWOT - referat - Skład pracy: geneza analizy SWOT (od wewnątrz do zewnątrz), TOWS (od zewnątrz do wewnątrz), analiza silnych i słabych stron, szans...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia

  • Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa - Skład projektu: analiza kosztów własnych (całkowitych) działalności operacyjnej w układzie rodzajowym oraz analiza kosztów działalności przemysłowej w układzie kalkulacyjnym, jednostkowych...
    Liczba stron: 15

  • Podstawowa analiza finansowa - analiza ta obejmuje zagadnienia: analiza struktury majątkowej, struktury kapitałów i rentowności, ocena kapitałowo-majątkowa, badanie płynności finansowej, ocena stopnia zadłużenia i...
    Liczba stron: 17

  • Analiza FMEA - Skład projektu: istota, zastosowanie i znaczenie analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), zastosowanie metody, analiza uszkodzeń, etapy przeprowadzania analizy,...
    Liczba stron: 17

  • Analiza sektora producentów soków owocowych - W analizie ujęto: wyznaczniki sektora, bariery wejścia, konkurenci, analiza sił Portera, siła oddziaływania dostawców i nabywców, groźba pojawienia się nowych...
    Liczba stron: 18

  • Biznes plan hurtowni artykułów papierniczych - W biznes planie tym znajdziesz m.in. takie zagadnienia jak: analiza otoczenia wraz z analizą SWOT firmy i konkurencji, założenia strategiczne...
    Liczba stron: 21

  • Analiza strategiczna - praca teoretyczna - Skład pracy: definicja analizy strategicznej, jej etapy, analiza otoczenia (+ schemat), bliższe i dalsze otoczenie przedsiębiorstwa, zasoby przedsiębiorstwa, formułowanie misji...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia

  • Analiza strategiczna browaru - Skład analizy: struktura branży, strategiczna charakterystyka, pozycja piwa na krzywej cyklu życia, główne siły sprawcze koniunktury, problemy stojące przed branżą,...
    Liczba stron: 14

  • Analiza wskaźnikowa - wzory - Zestawienie obejmujące wskaźniki analizy ekonomicznej (analiza wskaźnikowa), a w nim: podstawowe wzory (koszty, sprzedaż, stopa marży brutto, strafa bazpieczeństwa), wskaźniki...
    Liczba stron: 1

  • Analiza ekonomiczna firmy - Opracowanie typowo teoretyczne z zagadnień opisujących podstawy analizy finansowo-ekonomicznej przedsiębiorstwa. Zawiera opis takich elementów: pojęcie i rodzaje analiz, źródła informacji...
    Liczba stron: 38