Badania ankietowe
-
Badania ankietowe - referat - Praca 'Badania ankietowe' składa się z następujących części: charakterystyka badań ankietowych, typy ankiet stosowanych w badaniach społecznych, zasady opracowania ankiety,...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Badania marketingowe - Lotto (projekt) - Badanie marketingowe, które ma na celu odpowiedzieć 'Dlaczego ludzie grają w Lotto'. Praca ta zawiera cel badania, hipotezy, metody badania,...
Liczba stron: 18
-
Badanie preferencji konsumentów piwa - Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz...
Liczba stron: 14
-
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
Liczba stron: 28
-
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
Liczba stron: 17
-
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt - Przykładowy projekt badania ankietowego a w nim: określenie celu, zakresu i charakteru badań, ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów, opracowanie...
Liczba stron: 16
-
Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
Liczba stron: 19
-
Programowanie liniowe - badania operacyjne - Teoria, założenia i definicje dotyczące zagadnienia - programowanie liniowe. Przedmiot programowania matematycznego, klasyfikacja metod badania operacyjnego i programowania, metoda najlepszego...
Liczba stron: 6
-
Biznes plan biura rachunkowego - Zawartość biznes planu: streszczenie opisu przedsięwzięcia, badanie ankietowe dotyczące usług biura rachunkowego, opis przedsięwzięcia, plan marketingowy, konkurencja, reklama, analiza swot,...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego - Skład pracy: pisemne metody prezentacji, raport, rodzaje metod graficznych, czym jest prezentacja ustna, konspetk, jakie są metody kontroli i oceny...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Badania marketingowe jako system informacji o rynku - Skład pracy: obszary badań marketingowych, podstawowe źródła, procedura, proces badania (+ schemat), instrumenty (kwestionariusz, pytania zamknięte i otwarte, urządzenia mechaniczne),...
Liczba stron: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Zadania transportowe - badania operacyjne - Skład opracowania: metody optymalizacji kosztów transportu (zadania transportowe) - twierdzenia, definicje, wzory; twierdzenie o istnieniu dopuszczalnego planu, randze macierzy, podstawowy...
Liczba stron: 6
-
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca - Skład pracy: proces podejmowania decyzji marketingowych, definicja badań marketingowych, cechy i rodzaje informacji, zarządzanie marketingowe i proces podejmowania decyzj. (12...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
Liczba stron: 34
-
Metody badań w psychologii - Skład pracy: geneza badań, obserwacja, eksperyment psychologiczny, testy psychologiczne, metody projekcyjne, analiza wytworów działania, ankieta i kwestionariusz, wywiad psychologiczny, socjometria,...
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia
-
Metoda simplex - zadania z programowania liniowego - Teoretyczne założenia, na których oparta jest metoda simplex, opisa bazowego planu zadania, tabela metody simplex, przekształcenia tabeli, kryteria optymalności, a...
Liczba stron: 9
-
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
Liczba stron: 11
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
Liczba stron: 22
-
Statystyka opisowa - Teoretyczne omówienie zagadnień ze statystyki opisowej, a w nim: formy prezentacji danych, szereg rozdzielczy i szczegółowy, typy rozkładów empirycznych w...
Liczba stron: 14
-
Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
Liczba stron: 21
-
Socjologia pracy - opracowanie - Skład opracowania: definicja socjologii, zakres przedmiotowy socjologii pracy, socjologia ogólna i szczegółowa, podstawowe funkcje, techniki i metody badań socjologicznych, typy...
Liczba stron: 10
-
Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
Liczba stron: 10
-
Podstawy statystyki - wykłady - Podstawowe zagadnienia i definicje ze statystyki: badania statystyczne, populacja i jednostka statystyczna, cechy statystyczne, etapy badania statystycznego, charakterystyki liczbowe struktury...
Liczba stron: 17
-
Ściąga ze statystyki - Opracowanie w formie ściągi, a w nim zagadnienia z podstaw statystyki, definicje, pojęcia, wzory, m.in.: badania statystyczne (etapy badania i...
Liczba stron: 2
-
Ankieta - Przykładowa ankieta, a w niej: identyfikacja problemu, analiza sytuacji, cel badań, zmienne istotne dla realizacji celu badań, sformułowanie hipotez, projekt...
Liczba stron: 11
-
Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania - Skład pracy: informacje wstępne o analizie czynnikowej, jej zastosowanie w badaniach marketingowych, cele i definicja analizy czynnikowej, procedura analizy (założenia,...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Działalność innowacyjna w firmie - Skład opracowania: definicja innowacji i innowacyjności, innowacje wg Schumpetera, klasyfikacje, innowacje produktowe i procesowe (technologiczne), proces innowacyjny, schemat procesu innowacyjnego...
Liczba stron: 18
-
Metody określania zdolności kredytowej - Skład pracy: pojęcie i klasyfikacje kredytów na działalność gospodarczą, zdolność kredytowa przedsiębiorstwa, wniosek kredytowy i umowa kredytowa, zakres badania zdolności...
Liczba stron: 32 - ✅Przypisy
-
Podstawy marketingu - Opracowanie teoretyczne, zawierające definicje, podziały, schematy: ewolucja koncepcji marketingu, marketing strategiczny, społeczny, partnerski, zasady i reguły marketingowe, instrumenty marketingowe, elementy...
Liczba stron: 22
|