Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie kadrami | rachunkowość zarządcza | współczynnik zmienności | algorytm transportowy | model 7S | potrzeby człowieka | cash flow | zasada Pareto |

Badania marketingowe


  • Badania marketingowe - Lotto (projekt) - Badanie marketingowe, które ma na celu odpowiedzieć 'Dlaczego ludzie grają w Lotto'. Praca ta zawiera cel badania, hipotezy, metody badania,...
    Liczba stron: 18

  • Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
    Liczba stron: 28

  • Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Badanie preferencji konsumentów piwa - Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz...
    Liczba stron: 14

  • Badania ankietowe - referat - Praca 'Badania ankietowe' składa się z następujących części: charakterystyka badań ankietowych, typy ankiet stosowanych w badaniach społecznych, zasady opracowania ankiety,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Badania marketingowe jako system informacji o rynku - Skład pracy: obszary badań marketingowych, podstawowe źródła, procedura, proces badania (+ schemat), instrumenty (kwestionariusz, pytania zamknięte i otwarte, urządzenia mechaniczne),...
    Liczba stron: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Istota badań rynkowych i marketingowych - praca - Skład pracy: proces podejmowania decyzji marketingowych, definicja badań marketingowych, cechy i rodzaje informacji, zarządzanie marketingowe i proces podejmowania decyzj. (12...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Metody prezentacji i oceny badania marketingowego - Skład pracy: pisemne metody prezentacji, raport, rodzaje metod graficznych, czym jest prezentacja ustna, konspetk, jakie są metody kontroli i oceny...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
    Liczba stron: 11

  • Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
    Liczba stron: 34

  • Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt - Przykładowy projekt badania ankietowego a w nim: określenie celu, zakresu i charakteru badań, ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów, opracowanie...
    Liczba stron: 16

  • Podstawy marketingu - Opracowanie teoretyczne, zawierające definicje, podziały, schematy: ewolucja koncepcji marketingu, marketing strategiczny, społeczny, partnerski, zasady i reguły marketingowe, instrumenty marketingowe, elementy...
    Liczba stron: 22

  • Programowanie liniowe - badania operacyjne - Teoria, założenia i definicje dotyczące zagadnienia - programowanie liniowe. Przedmiot programowania matematycznego, klasyfikacja metod badania operacyjnego i programowania, metoda najlepszego...
    Liczba stron: 6

  • Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
    Liczba stron: 21

  • Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
    Liczba stron: 10

  • Ankieta - Przykładowa ankieta, a w niej: identyfikacja problemu, analiza sytuacji, cel badań, zmienne istotne dla realizacji celu badań, sformułowanie hipotez, projekt...
    Liczba stron: 11

  • Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania - Skład pracy: informacje wstępne o analizie czynnikowej, jej zastosowanie w badaniach marketingowych, cele i definicja analizy czynnikowej, procedura analizy (założenia,...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Zadania transportowe - badania operacyjne - Skład opracowania: metody optymalizacji kosztów transportu (zadania transportowe) - twierdzenia, definicje, wzory; twierdzenie o istnieniu dopuszczalnego planu, randze macierzy, podstawowy...
    Liczba stron: 6

  • Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości - Skład pracy: opis firmy, cel planu marketingowego, deklaracja misji, cele marketingowe i finansowe, charakterystyka produktów, zdefiniowanie rynków docelowych, wielkość i...
    Liczba stron: 16

  • Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
    Liczba stron: 17

  • Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
    Liczba stron: 30 - ✅Bibliografia

  • Metody badań w psychologii - Skład pracy: geneza badań, obserwacja, eksperyment psychologiczny, testy psychologiczne, metody projekcyjne, analiza wytworów działania, ankieta i kwestionariusz, wywiad psychologiczny, socjometria,...
    Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia

  • Metoda simplex - zadania z programowania liniowego - Teoretyczne założenia, na których oparta jest metoda simplex, opisa bazowego planu zadania, tabela metody simplex, przekształcenia tabeli, kryteria optymalności, a...
    Liczba stron: 9

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
    Liczba stron: 7

  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
    Liczba stron: 22

  • Strategie marketingowe - referat - Skład pracy: definicja strategii marketingowej, wybór odpowiedniej strategii marketingowej, schemat procedury budowy, strategia liderów rynkowych, pretendentów rynkowych, naśladowców, specjalistów, strategia...
    Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia

  • Zagadnienia z marketingu międzynarodowego - Zagadnienia z marketingu międzynarodowego omówione na zasadzie pytanie - odpowiedź, a w nich m.in.: rozwój koncepcji marketingowej, stopnie internacjonalizacji przedsiębiorstwa,...
    Liczba stron: 16

  • Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej - Zawartość planu: podstawowe wiadomości o firmie, ankieta, koncepcja i plan strategiczny, analiza otoczenia, Swot, macierz BCG (Boston Consulting Group), cele...
    Liczba stron: 17

  • Budowa strategii marketingowej - Skład opracowania: teoretyczne opracowanie omawiające etapy procesu strategicznego planowania marketingowego (+ schemat) oraz podstawowe rodzaje strategii. (8 stron)
    Liczba stron: 8