Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć


Badanie ankietowe


  • Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
    Liczba stron: 28

  • Badanie preferencji konsumentów piwa - Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz...
    Liczba stron: 14

  • Biznes plan biura rachunkowego - Zawartość biznes planu: streszczenie opisu przedsięwzięcia, badanie ankietowe dotyczące usług biura rachunkowego, opis przedsięwzięcia, plan marketingowy, konkurencja, reklama, analiza swot,...
    Liczba stron: 20 - ☑Bibliografia

  • Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
    Liczba stron: 17

  • Badania marketingowe - Lotto (projekt) - Badanie marketingowe, które ma na celu odpowiedzieć 'Dlaczego ludzie grają w Lotto'. Praca ta zawiera cel badania, hipotezy, metody badania,...
    Liczba stron: 18

  • Badania ankietowe - referat - Praca 'Badania ankietowe' składa się z następujących części: charakterystyka badań ankietowych, typy ankiet stosowanych w badaniach społecznych, zasady opracowania ankiety,...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia

  • Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt - Przykładowy projekt badania ankietowego a w nim: określenie celu, zakresu i charakteru badań, ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów, opracowanie...
    Liczba stron: 16

  • Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
    Liczba stron: 19

  • Model ekonometryczny - stopa bezrobocia - Przykładowy model ekonometryczny poza obliczeniami, zawiera też podstawowe wiadomości teoretyczne - Twierdzenia Gaussa-Markowa (Metoda najmniejszych kwadratów), weryfikacja modelu ekonometrycznego -...
    Liczba stron: 20

  • Podstawowa analiza finansowa - analiza ta obejmuje zagadnienia: analiza struktury majątkowej, struktury kapitałów i rentowności, ocena kapitałowo-majątkowa, badanie płynności finansowej, ocena stopnia zadłużenia i...
    Liczba stron: 17

  • Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
    Liczba stron: 34

  • Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
    Liczba stron: 20 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Model ekonometryczny - aktywność zawodowa - Przykładowy model ekonometryczny. Zmienne do modelu wybrano metodą pojemności integralnych informacji (metoda Hellwiga). Elementy pracy to: szacowanie parametrów modelu -...
    Liczba stron: 12

  • Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
    Liczba stron: 10

  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
    Liczba stron: 22

  • Metody określania zdolności kredytowej - Skład pracy: pojęcie i klasyfikacje kredytów na działalność gospodarczą, zdolność kredytowa przedsiębiorstwa, wniosek kredytowy i umowa kredytowa, zakres badania zdolności...
    Liczba stron: 32 - ☑Przypisy

  • Analiza progu rentowności - referat - Praca teoretyczna wraz ze wzorami i wykresami: analiza kosztów własnych, analiza kosztów w układzie rodzajowym, całkowitych w układzie kalkulacyjnym, badanie...
    Liczba stron: 12 - ☑Bibliografia

  • Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
    Liczba stron: 8

  • Podstawy statystyki - wykłady - Podstawowe zagadnienia i definicje ze statystyki: badania statystyczne, populacja i jednostka statystyczna, cechy statystyczne, etapy badania statystycznego, charakterystyki liczbowe struktury...
    Liczba stron: 17

  • Analiza ryzyka - referat - Skład pracy: definicja ryzyka, kryteria podziału - podział ogólny (właściwe, subiektywne, obiektywne), związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (stałe i niestałe), związane...
    Liczba stron: 16 - ☑Bibliografia

  • Podstawy ekonometrii - wykłady - Opracowanie omawia podstawowe informacje dotyczące ekonometrii i modeli ekonometrycznych (podział i przykłady), opisuje etapy budowy modeli - dobór zmiennych objaśniających,...
    Liczba stron: 29

  • Przykładowy model ekonometryczny - przyrost naturalny - Model oszacowany przy użyciu programu Microfit. Jest to model ekonometryczny o zależności liniowej z rozłożonymi opóźnieniami. W pracy zinterpretowano oceny...
    Liczba stron: 11

  • Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
    Liczba stron: 11

  • Statystyka matematyczna - Skład opracowania: pojęcie statystyki matematycznej, populacja (zbiorowość) generalna - skończona i nieskończona, cechy statystyczne, rozkład cech, badanie pełne i częściowe...
    Liczba stron: 20

  • Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
    Liczba stron: 2

  • Zarządzanie marketingowe - zagadnienia - Skład opracowania: struktura zarządzania przedsiębiorstwem (3 wymiary), fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa, marketing a zarządzanie marketingiem (ZM), funkcje i proces ZM...
    Liczba stron: 19

  • Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
    Liczba stron: 21