Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rachunek kosztów | Adam Smith | spółki kapitałowe | dystrybucja | bankowość elektroniczna | NBP | monopol | marketing sportowy |

Customer Care


  • CRM - Customer Relationship Management - Teoretyczne opracowanie omawiające Customer Relationship Management (CRM) i customer care, a w nim między innymi: definicja CRM, wymagania, historia, korzyści...
    Liczba stron: 13

  • CRM - Customer Relationship Management - Skład opracowania: istota i geneza CRM, korzyści z wdrożenia systemu, funkcjonalność, rodzaje systemów CRM i ich charakterystyka (operacyjny, analityczny, kontaktowy)....
    Liczba stron: 4 - ✅Przypisy

  • CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Customer care - jakość usług w działalności marketingowej przedsiębiorstwa - W latach 80. i na początku 90. głównym trendem dominującym w firmach była ich restrukturyzacja. Polegała ona najczęściej na redukcji kosztów (często bardzo znacznej -... (2.7 stron A4)
  • Customer Relationship Management - (CRM) to odpowiedź na: - coraz mniejszą lojalność klientów; - wzrost rotacji pracowników działów handlowych; - wzrost konkurencji; - coraz większe koszty pozyskania nowych klientów; -... (0.2 stron A4)
  • CRM - Customer Relationship Mangment - CRM to skrót od Customer Relationship Management, co można przetłumaczyć jako Zarządzanie Relacjami z Klientem. Jest to podejście oraz zestaw narzędzi, które pomagają firmom w... (1.3 stron A4)
  • Historia CRM - krótka geneza Customer Relationship Management - Zmiany rynkowe oraz rozwój badań nad nową koncepcją marketingową powodują z jednej strony przeniesienie nacisku z masowych działań promocyjnych do kontaktów indywidualnych (one-to-one marketing). Takie podejście... (2.9 stron A4)
  • Koncepcja marketingu mix - Ojcem koncepcji znanej pod nazwą 'marketing mix' (inaczej: koncepcja 4P) był Neil H. Borden – profesor Uniwersytetu Harvarda w USA. Marketing mix jest to zbiór celowo... (2 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii