Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
polityka monetarna | przyczyny bezrobocia | merchandising | koszty | proces dystrybucji | wykłady z zarządzania | teorie motywacji | wzrost gospodarczy |

ECR


  • Metody analizy marketingowej - Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia

  • Charakterystyka nowoczesnej koncepcji logistyki - Praca omawia następujące zagadnienia: ERP (Enterprise Resource Planning) czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa - cechy, elementy i wady ERP; zintegrowane łańcuchy...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia

  • CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Ocena pracowników - Spełnia dwie funkcje: dewaluacyjną i rozwojową. Z punktu widzenia dewaluacyjnej wyniki oceny mogą być wykorzystywane do podziału wynagrodzeń, przeprowadzania zmian w strukturze zatrudnienia (zwolnienia, przesunięcia... (1 stron A4)
  • Utrzymanie nieruchomości - To czynności organizacyjno – prawne oraz techniczne i ekonomiczne warunkujące utrzymanie i przywracanie nieruchomości pełnej zdolności do spełniania przez nią funkcji i realizacji zadań zgodnie... (0.2 stron A4)
  • Marketing skoordynowany - Marketing skoordynowany zwany również zintegrowanym marketingiem, odnosi się do strategicznego podejścia, w którym różne elementy działań marketingowych są planowane i łączone w spójny sposób, aby... (1.1 stron A4)
  • Jakie są obecnie najskuteczniejsze metody promocji i reklamy w Internecie? - W dzisiejszych czasach, gdy większość działań biznesowych przeniosła się do świata cyfrowego, nie ma nic bardziej skutecznego niż promocja i reklama w Internecie. Reklama online... (2.5 stron A4)
  • Konkurencja doskonała - Jest to rynek składający się z licznych sprzedawców i nabywców kupujących identyczny produkt, taki, że żaden pojedynczy sprzedawca i nabywca nie jest w stanie wpłynąć... (0.2 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii