Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metoda fmea | hierarchia potrzeb Maslova | podstawy statystykia | prace magisterskie z zarządzania | rachunkowość | udział w rynku | metody selekcji | zarządzanie produkcją |

Elasyczność


Krótkie informacje z Kompendium

  • Plan marketingowy - Aby sporządzić biznes plan, przedsiębiorstwo musi wyznaczyć całościowe cele, wykonać kontrole i przygotować plany dla poszczególnych obszarów działania. Wszystkie te plany muszą być skoordynowane w... (2.8 stron A4)
  • Strategia konserwatywna (maxi-mini) - Polega na wykorzystywaniu potencjału i silnych stron organizacji do zminimalizowania zagrożeń płynących z otoczenia. Działaniami takimi mogą być np.: selekcja produktów, segmentacja rynku, redukcja kosztów,... (0.2 stron A4)
  • Produkty bezmarkowe - Produkty bezmarkowe (z ang. commodities, no name products) to produkty niezindywidualizowane w percepcji ich odbiorców, a tym samym pozbawione psychologiczno-rynkowej tożsamości. Produkty bezmarkowe znane również... (1.5 stron A4)
  • Efekt stada - Dążenie do osiągania wyższej sprawności niż rywale, powtórzenie sukcesów liderów prowadzi do efektu stada — oferowania podobnego produktu, o podobnej cenie, podobnych cechach użytkowych oraz... (0.2 stron A4)
  • Co to jest Double opt-in? - Podwójne zapytanie adresata o wyrażenie zgody na przesyłanie e-maili z treściami marketingowymi i reklamowymi oraz newsletterów, biuletynów informacyjnych itp. Jak to wygląda w praktyce? Na wielu stronach... (0.9 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii