Kanban
-
Japońskie systemy sterowania - Just in time i Kanban - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak: historia just in time, cechy charakterystyczne systemów produkcyjnych i systemów just in time...
Liczba stron: 18 - ✅Bibliografia
-
Just in time - referat - W skład pracy wchodzi: definicja i elementy systemów JiT, Just in time w produkcji, system działania, przyczyny strat powstających w...
Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia
-
Łańcuchy logistyczne w przedsiębiorstwie - Skład pracy: logistyka zaopatrzenia - definicja łańcucha dostaw, zaopatrzenie, misja logistyki zaopatrzenia (schemat), trzy główne fazy przepływów materiałowych, główne problemy...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Lean management i Outsourcing - Prezentacja - Prezentacja z zarządzania jakością przygotowana w Power Point na temat dwóch koncepcji tego zarządzania: lean management oraz outsourcing. W prezentacji...
Liczba stron: 32 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
Liczba stron: 7
Krótkie informacje z Kompendium
- Metoda kanban - Jest prostym systemem zależnym od kart i palet (kontenerów, pojemników itp.), które to są używane do transportu partii produkcyjnych pomiędzy poszczególnymi komórkami (stanowiskami) produkcyjnymi. Samą... (0.5 stron A4)
- Geneza i istota Kanban - Za prekursora systemu Kanban uważa się inżyniera mechanika Ohno Taiichi, jednego z twórców sukcesu firmy Toyota. Po odbyciu kilkuletniego stażu w fabrykach Forda Ohno został... (1.8 stron A4)
- Podejście japońskie jako filozofia zarządzania - Podejście japońskie, znane również jako japońska filozofia zarządzania, charakteryzuje się następującymi cechami:
- Kaizen (ciągłe doskonalenie): Podejście japońskie zakłada, że proces ciągłego doskonalenia jest kluczowy dla... (1.1 stron A4)
- Zasady Just in time - Wyróżnić możemy przede wszystkim następujące zasady:
- każdy proces jest dostawcą innego procesu; każdy proces jest klientem innego procesu;
- kierownictwo nie powinno wywierać nacisku na produkcję;... (1.3 stron A4)
|