Komunikacja w organizacji
-
Komunikacja społeczna i jej uwarunkowania - Skład pracy: historia i definicja komunikacji społecznej, podział, komunikacja interpersonalna, teoria niespełnionych oczekiwań, interpersonalnego oszustwa, teoria dialektyki relacji, oceny społecznej,...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja w przedsiębiorstwie - Skład pracy: definicja komunikacji, pojęcie komunikowania się, proces komunikowania się -charakterystyka procesu, model procesu komunikacji (omówienie i schemat graficzny); wyjaśnienie...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Menedżer w roli lidera zmian - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: cechy organizacji, otoczenie bliższe i otoczenie dalsze organizacji, otoczenie ogólne i celowe, zmiany...
Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja interpersonalna - referat - Skład pracy: definicja, modele oraz teoretyczne ujęcia komunikowania się, proces komunikowania, komunikacja w świetle koncepcji samoświadomości i teorii analizy transakcyjnej...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja społeczna - referat - Skład pracy: historia komunikacji społecznej, geneza i definicja oraz środki i nośniki komunikowania, proces oraz pola realizacji komunikacji społecznej, funkcje...
Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia
-
Negocjacje - praca - Skład pracy: definicja negocjacji, sformułowanie sytuacji kiedy warto prowadzić negocjacje, zasady 'wybrana - wygrana', zasady prowadzenia negocjacji w stylu rzeczowym,...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia
-
Etyka w biznesie - opracowanie - Na opracowanie składają się podstawowe wiadomości dotyczące etyki w biznesie: kodeks etyki zawodowej, kodeks etyczny firmy, obowiązki pracowników, ubieganie się...
Liczba stron: 10
-
Kompetencje menedżerskie - Skład opracowania: w tym krótkim opracowaniu omówione zostały kompetencje menedżera, a wśród nich: kompetencje osobiste tzw. interpersonalne (samoświadomość, kierowanie stresem...
Liczba stron: 3
-
Wykłady z zarządzania i organizacji - Wykłady omawiają teoretyczne podstawy zarządzania i organizacji. Wśród poruszonych zagadnień znajdziemy m.in. takie tematy jak: organizowanie, organizacja - jej cechy...
Liczba stron: 31
-
Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
Liczba stron: 22
-
Kultura organizacji w USA - Skład opracowania: definiowanie kultury organizacji, funkcje organizacji - funkcja kierownicza (aspekt władzy, myślenie elitarne, wynagradzanie, koncentracja, efektywność, ekonomia), społeczna (sprawiedliwość,...
Liczba stron: 8
-
Selekcja pracowników - Skład pracy: definicja i etapy procesu selekcji kandydatów, zapoznanie się z pisemnymi ofertami kandydatów (podanie, CV, dokumenty), wstępna selekcja kwalifikacyjna,...
Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia
-
Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
Liczba stron: 14
-
Kultura organizacyjna - referat - Skład pracy: geneza kultury organizacji, przejawy kultury organizacji (symbole, sposoby komunikowania, rytuały, mity, tabu), składniki KO (założenia, wartości, normy), artefakty,...
Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia
-
Kultura organizacji - referat - Skład pracy: definicja kultury organizacji, czynniki wpływające na kulturę organizacji, jej składniki wg Edgara Scheina (artefakty, normy i wartości, założenia),...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia
-
Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - Skład pracy: definicja zmiany organizacyjnej, charakter zmian, siły działające na rzecz zmian, zmiana planowana i dostosowawcza, zarządzanie zmianami w organizacjach,...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Konflikt w organizacji - referat - Skład pracy: istota, rodzaje i definicja konfliktu (wg D. Tjoswolda, J. Stonera i Ch. Wankela), gry ściśle i częściowo konfliktowe,...
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Zarządzanie procesowe - referat - Zarządzanie procesowe (ZP, znane też jako zarządzanie procesami) jako nowoczesna koncepcja zarządzania. W skład tego referatu wchodzą takie zagadnienia jak...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Rodzaje konfliktów w organizacji - Skład opracowania: podział i charakterystyka konfliktów - konflikty racjonalne i irracjonalne, jawne i ukryte, konflikty między jednostkami, konflikt między jednostką...
Liczba stron: 3
-
Organizacja wirtualna i fraktalna - referat - Skład pracy: idea organizacji wirtualnej, zasady rządzące zaufaniem w przedsiębiorstwie, podział organizacji wirtualnych, strategie połączeń działań tradycyjnych i wirtualnych, zalety...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Test z podstaw zarządzania - 44 pytania testowe - 44 pytania testowe z podstaw zarządzania. Każde z pytań z 4 odpowiedziami do wyboru. Pytania dotyczą takich tematów jak np.:...
Liczba stron: 4
-
Rewolucja przemysłowa na ziemiach polskich w XIX wieku - Skład opracowania: rewolucja przemysłowa w Polsce - informacje wstępne, początki przewrotu technicznego na ziemiach polskich, rozwój przemysłu ciężkiego, rozwój przemysłu...
Liczba stron: 19 - ✅Przypisy
-
Zarządzanie kompetencjami w organizacji - prezentacja - Prezentacja pt. Zarządzanie kompetencjami w organizacji (przedsiębiorstwie) przygotowana na przedmiot Podstawy organizacji i zarządzania. Wykonana została w programie Power Point....
Liczba stron: 42
-
Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy - Skład opracowania: charakterystyka makrootoczenia firmy oraz omówienie jego elementów takich jak: otoczenie demograficzne, technologiczne, ekonomiczne i prawno-polityczne. (5 stron)
Liczba stron: 20 - ✅Przypisy
-
Organizacja ucząca się inteligentna sieciowa i wirtualna - prezentacja - Prezentacja programu Power Point, w której omówiono takie zagadnienia jak m.in.: organizacja ucząca się - jej pojęcie i znaczenie, cechy...
Liczba stron: 37 - ✅Bibliografia
-
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi - Skład pracy: definicja międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, cechy międzynarodowego ZZL, 7K (kosmopolityzm, kultura, kompensacja, komunikacja, konsultacja, kompetencja, koordynacja), zatrudnienie na...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Organizacja wirtualna - Skład opracowania: przyczyny powstawania nowych form przedsiębiorstw, wyjaśnienie czym jest organizacja wirtualna, definicje, model Leavitta, kultura organizacji, EDIFACT (Electronic Data...
Liczba stron: 12
-
Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa - rodzaje struktur oraz ich wady i zalety - Omówienie 7 modeli organizacji przedsiębiorstwa: struktura liniowa, funkcjonalna, sztabowo-liniowa, dywizjonalna, zadaniowa, macierzowa, hybrydowa. Do każdej struktury dołączona jest charakterystyka, schemat...
Liczba stron: 12
|