Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marka globalna | efektywna obsługa konsumenta | inwestycje | szacowanie parametrów strukturalnych | GATT | prezentacje z zarządzania jakością | mierniki gospodarcze | wykłady z bankowości |

Marketing międzynarodowy


  • Etyka w marketingu międzynarodowym - Praca składa się z omówienia takich zagadnień jak: definicja etyki marketingu, etyka w marketingu mix, wpływ etyki na produkt, etyka...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Test z marketingu międzynarodowego - Test egzaminacyjny z marketingu międzynarodowego. Ponad 70 pytań. (12 stron)
    Liczba stron: 12

  • Marketing globalny - referat - Skład pracy: istota marketingu globalnego, definicja i jego ogólne założenia, czynniki stymulujące globalizację (rynkowe, kosztowe, rządowe), pogląd Teda Levitta, globalizacja...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zagadnienia z marketingu międzynarodowego - Zagadnienia z marketingu międzynarodowego omówione na zasadzie pytanie - odpowiedź, a w nich m.in.: rozwój koncepcji marketingowej, stopnie internacjonalizacji przedsiębiorstwa,...
    Liczba stron: 16

  • Wykłady z marketingu międzynarodowego - Opracowanie teoretyczne z marketingu międzynarodowego: definicja i wymiary marketingu międzynarodowego, marketing zagraniczny, sublokalny (regionalny), globalny, internacjonalizacja firm, czynnikami decydującymi o...
    Liczba stron: 29

  • Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
    Liczba stron: 29 - ✅Bibliografia

  • Międzynarodowy system walutowy - referat - Skład pracy: definicja międzynarodowego systemu walutowego, historia systemu pieniężnego, Bank Światowy, system waluty złotej, Bretton Woods, system obecnie, europejski system...
    Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia

  • Globalizacja - Skład pracy: definicja globalizacji i jej siły napędowe, szkoły myślenia o globalizacji, postawy, globalne organizacje międzynarodowe - Międzynarodowy Fundusz Walutowy...
    Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia

  • Marketing miasta - Skład opracowania: podstawowe pojęcia i definicje oraz poziomy (+ schemat) marketingu miasta, klienci i sprzedawcy miasta, system celów (+ schemat)...
    Liczba stron: 12

  • Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
    Liczba stron: 30 - ✅Bibliografia

  • Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C - Skład opracowania: definicja marketingu mix, istota, strategia marketingowa 4P McCarthy'ego (produkt, cena, dystrybucja, promocja), marketing mix w usługach - 7P,...
    Liczba stron: 3

  • Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Marketing Internetowy - referat - Na całość pracy składają się: zastosowanie Internetu w handlu, fazy transakcji handlowej wraz z omówieniem, sklepy i strony internetowe, promocja...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Liczba stron: 24

  • Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
    Liczba stron: 14

  • Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
    Liczba stron: 6

  • Globalizacja przedsiębiorstw - referat - Skład pracy: przejaw i przyczyna globalizacji, wpływ organizacji międzynarodowych na procesy globalizacyjne, wpływ globalizacji na działalność przedsiębiorstw, procesy społeczno -...
    Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia

  • Marketing mix - referat - Praca zawiera omówienie koncepcji marketingu mix: na wstępie znajduje się definicja oraz schemat, na którym przedstawiona jest formuła 4P (product,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach - Skład opracowania: geneza i definicja marketingu politycznego oraz dwa obszary jego funkcjonowania, kanały komunikacji, organizacja sztabu wyborczego i jego...
    Liczba stron: 19

  • Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi - Skład pracy: definicja międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, cechy międzynarodowego ZZL, 7K (kosmopolityzm, kultura, kompensacja, komunikacja, konsultacja, kompetencja, koordynacja), zatrudnienie na...
    Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Reklama w Internecie - Skład pracy: środki reklamy internetowej (bannery, linki, strony www, mailingi, serwisy internetowe), sponsoring, dostępność internetowego rynku reklamowego, koszty (m.in. flat...
    Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia

  • Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych - Skład pracy: obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia, aspekty specyfiki sektora usług medycznych, trendy w rozwoju, budowanie marki placówki medycznej,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji), identyfikacja i zaspokajanie...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia

  • Marketing w Internecie - Skład pracy: przesłanki prowadzące do modyfikacji działań marketingowych, sprzedaż on-line, przykład sprzedaży przez Internet i prognoza rozwoju, promocja z public...
    Liczba stron: 17 - ✅Przypisy

  • Promocja jako narzędzie marketingu - Skład pracy to: funkcje promocji (funkcja informacyjna, pobudzająca, konkurencyjna), narzędzia polityki promocji (reklama, sprzedaż osobista, promocja dodatkowa, public relations), związek...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Franchising a kanały dystrybucji - Skład pracy: definicja franchisingu, historia rozwoju, klasyfikacje i podziały (product distribution, business format franchising, produkcyjny, dystrybucyjny, usługowy, mieszany, bezpośredni, wielokrotny,...
    Liczba stron: 23 - ✅Bibliografia

  • Zagadnienia z geografii turystycznej - Zbiór pytań i odpowiedzi z geografii turystycznej, między innymi: przemiany życia na świecie, kryteria podziału i rodzaje turystyki, przestrzeń turystyczna...
    Liczba stron: 23

  • Marketing wyborczy - referat - Skład pracy: definicja marketingu wyborczego, rodzaje rynku wyborczego i jego segmentacja, składniki marketingu politycznego i wyborczego, zasady skutecznego marketingu wyborczego,...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Analiza PEST - prezentacja - Prezentacja Power Point zawiera omówienie takich zagadnień jak m.in.: definicja metody PEST nazywanej też generalną segmentacją otoczenia, wyróżnione otoczenia analizy...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia

  • Sprzedaż osobista - Skład opracownia: istota i znaczenie sprzedaży osobistej, zmiany w zakresie zarządzania sprzedażą osobistą, proces sprzedaży i jego etapy, proces zarządzania...
    Liczba stron: 13